Napisano 4 Lipiec 200618 l Mam takie pytanie: jak pozbyć się tych plamek nie wydłużając zbytnio czasu renderowania. Ten trwał 7min (750/325dpi)??? Prosze o rady... scena jest oswietlona skylightem i swiatlem omni.
Napisano 4 Lipiec 200618 l Autor zwiekszylem HSph.subdivs z 50 na 100 i interp.samples z 25 na 100. Efekt jest taki ale czas renderingu 2 razy dluzszy (15min). Moze da sie to jakos szybciej zrobic?
Napisano 4 Lipiec 200618 l zapomnij o blur GI to parametr w opcjach irradiance map stosowany glownie w animacjach mający zapobiec flickeringowi (efektu migania spowodowanego malym samplingiem) pokaz wszystkie ustawienia vraya to coś poradzimy, z resztą 15 min to nei duzo, chyba ze do animacji
Napisano 4 Lipiec 200618 l Autor niby nie jest duzo, ale ponakladam tekstury (jakies odbicia, displacement), zwieksze rozdzielczosc i zrobi mi sie 20 godzin wiec wydaje mi sie ze powinno byc szybciej... chyba ze sie myle
Napisano 4 Lipiec 200618 l 1. wroc do standardowych wartosci QMC samplera albo ustaw na: adaptive amount - 0,85 noise treshold - 0,05 min samples 14-16 2. zwiekszanie multiplier w skylightcie gdy w slocie jest HDRI nic nie da ;] ogolnie problem lezy w ustawieniach QMC lub w mapie HDRI ktora moze byc w za wysokiej rozdzielczosci i powodować plamy, do skylighta mozesz spokojnie wsadzic HDRI 250x100 pix. i nic sie nie zmieni.
Napisano 4 Lipiec 200618 l Autor dzieki... miales racje Marcin... to byla wina mapy Hdri... zmienilem na inna i oto efekt (render na moich ustawieniach - 4:57 oraz na tych co mi podales - 6:35 z troszenke lepsza jakoscia)... wiec rewelacja... o to mi chodzilo... jeszcze raz wielkie dzieki :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto