Hydragorn Napisano 5 Lipiec 2006 Napisano 5 Lipiec 2006 Witam wszystkich bardzo serdecznie. Jednocześnie składam głebokie przeprosiny, że zarejestrowałem się tylko aby zamieścić to ogłoszenie niestety jestem zdesperowany. Od około pół roku powstaje gra mmorpg o nazwie Dark Dimension, współtworzymy ją w gronie kilkunastu osób. Problem z kolei pojawia się taki, że o ile mamy programistów i scenarzystów, niestety nie posiadamy grafików poza jednym utalentowanym, który jak dotąd nam wystarczał. Projekt robimy za darmo, jesteśmy po prostu grupą amatorów. Nie dysponujemy dużymi środkami finansowymi, które starczają ledwo na opłacenie konta www gdzie mieści się nasze forum i niedługo strona www. Toteż niestety ani my nie pobieramy żadnych "pensji" ani nie możemy nikomu zaoferować niczego poza satysfakcją. Staramy się jednak najbardziej jak możemy i już mamy co nieco zrobione. Problem w tym, że jeden grafik nie wystarczy. Po prostu to jest niewykonalne. Pomagam mu ile sił ale to także mało, niestety nie mam talentu... Dlatego postanowiłem odezwać się do was w nadziei, że usłyszycie moje wołanie. Potrzebujemy kilku grafików. Dla nas liczy się bardziej zaangażowanie niż umiejętności a jestem przekonany, że takowe posiadacie. Jeśli gra zostanie ukończona oraz jak mamy nadzieje stanie się popularna, to pojawią się prawdopodobnie na początku małe ale potem większe korzyści finansowe, jednak tego także nie mogę zapewnić ale wszystko będzie robione w tym kierunku. Oto moja propozycja, jeśli jesteś bezinteresowny (pamiętaj, że my też nie bierzemy za to pieniędzy), oraz lubisz tworzenie grafiki to zgłoś się do nas, będę szczęśliwy móc cię przyjąć: Oto nasze propozycje zajęć: - tworzenie Concept Artów lokacji, potworów i przedmiotów - modelowanie 3d tychże elementów w celu późniejszego renderingu i umieszczeniu w grze (wymagany rendering bez antialiasingu) Kontakt: GG: 2454315 Tlen: [email protected] e-mail: [email protected] Proszę starać się nie wysyłać prywatnych wiadomości ale raczej maile lub kontaktować się na gg... Umiejętności nie muszą być bardzo duże ważniejsze jest zaangażowanie, niemniej ze względu na to, że mieliśmy już przypadki kiedy ludzie kompletnie bez umijętności zgłaszali się do nas proszę się nie zdziwić jeśli chętny zostanie poproszony o zaprezentowanie którejś ze swoich prac. Przekonany jednak jestem, że jesteście na tyle dobrzy iż z łatwością przejdziecie ten prosty test. Grafik może brać czynny udział w innych zdarzenia w grupie naszego teamu, nie musi się ograniczać do grafiki jeśli ma ochotę może zabrać się za coś innego, ale i tak jego głównym zadaniem pozostanie tworzenie grafiki PS: Zapomniałem tego powiedzieć, ale gra będzie grą 2D, osadzona w świecie fantasy. Jeśli ktoś jest zainteresowany, to chętnie zamieszczę parę dotychczasowych prac lub tekstów. Proszę o pomoc i z góry dziękuję! UWAGA: Oto link do galerii, kilka obrazów i szkiców już jest gotowych, jestem przekonany, że potraficie znacznie lepiej no ale niestety jak już powiedziałem mamy tylko jednego grafika i pseudografika czyli mnie... http://isecross.ovh.org/galeria/ Hydragorn...
intoxicate Napisano 5 Lipiec 2006 Napisano 5 Lipiec 2006 PS: Zapomniałem tego powiedzieć, ale gra będzie grą 2D, osadzona w świecie fantasy. Jeśli ktoś jest zainteresowany, to chętnie zamieszczę parę dotychczasowych prac lub tekstów. No przydaloby sie czyms zainteresowac potencjalnych zainteresowanych :>
Hydragorn Napisano 5 Lipiec 2006 Autor Napisano 5 Lipiec 2006 Tutaj są linki do paru grafik: http://isecross.ovh.org/galeria/ Gra ma za zadanie być kompletnym przeciwieństwem tibii. Zapewne już jesteście zdegustowani słysząc tą nazwę ale zapewniam was, że niepotrzebnie. W założeniach grę wzorujemy na podobieństwo Icewind Dale 2. Będzie to mmorpg z dość specyficzną nowatorska mechaniką, która jest w trakcie tworzenia, zawiera wiele elementów znanych ale także wiele modyfikacji. Stawiamy w grze na trzy elementy: rozwój handlu, podążanie za fabułą oraz zdobywanie EXP czyli po prostu zabijanie potworów. Dokładna fabuła nie została jeszcze sformuowana znamy dotychczas jedynie ogólne założenia. Gracz będzie się poruszał po wymiarach. Fabuła będzie zawierać 3 wymiar oraz jeden dodatkowy w postaci kręgu piekieł, tam dopełnić się ma cała fabuła. Wymiar pierwszy jest podobny do ziemi ale każdy następny wymiar jest coraz bajrdziej zły i demoniczny. Gracz ma za zadanie zdobyć 4 kryształy Urytu rozsianego po wszystkich wymiarach. Kryształ czystego urytu to najsilniejszy artefakt we wszystkich wymiarach. O te artefakty będzie się toczyć zacięty bój. Gracz, który posiądzie wszystkie z nich i odprawi starożytny rytuał w kręgu piekieł wyzwoli świat od zła. Wtedy zostanie dopisany do memoriału a w grze pojawia się item na jego cześć. Niestety więcej szczegółów nie mamy. Kiedy opracujemy potwory, to questy i lokacje będą wymyślane równolegle z fabułą. Już zresztą zaczęliśmy. Ja jednak nie znam całkowicie realiów gry dlatego przyślę tu qlusq'a który mam nadzieje wyjaśni o co chodzi dokładnie w grze...
Gość qluseq Napisano 5 Lipiec 2006 Napisano 5 Lipiec 2006 Oj Hydragorn... Może i niema całego Story Bible, ale wiele już mamy. Do rzeczy... . Wyobraźcie sobie świat, ciemny, ponury, niebezpieczny... Jakie to sztampowe prawda... :D. Takie są zwykłe światy w klimacie Dark Fantasy. Pozostaje pytanie:, W czym nasz świat ma być lepszy od innych? Może będzie więcej krwii, więcej zombie do zabicia..., a może powalimy was niecodzienną fabułą która swoją wielowątkowością nie pozwoli wam oderwać oczu od kompa przez wiele tygodni... . Hmmm... Odpowiedź brzmi NIE! Pisałem już fabuły dla kilku gier (z Afterfallem też miałem romans ;)), i mogę wam powiedzieć że to wszystko pic na wódę, nie wierzcie ludziom którzy wam wmawiają że fabuła gry może was powalić na nogi, lub doprowadzić do przyjemności graniczącej z orgazmem... . Niema takiej możliwości. Cytując Kinga "Każdy autor pisze brednie", należy się z tym pogodzić. Ehhh.. to się rozpisałem wracajmy do meritum... więc fabuła. Ponieważ będzie to mooRPG nie możecie sie spodziewać rozbudowanych linii fabularnych. Tworzymy świat. Tak jak Dukaj w "Perfekcyjnej niedoskonałości", Tolkien we "Waładcy pierścieni", budują swoje światy, kultury, zwyczaje i modele społeczne tak ja jako lider działu Bajkopisarze, wraz z grupą ludzi doskonale znających klimat Dark Fantasy, będziemy budowali świat. W ten sposób dajemy ci graczu nieograniczona możliwość poznawania świata. Nie będziesz ograniczony przez linie fabularne, które obecnie wg. zapowiedzi wielu developerów cRPG i mooRPG, mają w ich grach nie istnieć. Otóż istnieją. My chcemy ci zapewnić żyjący świat, który będzie się ciągle zmieniał. To tyle, co do ogólnych założeń, przemówienie mam za sobą. A teraz konkrety: - 200 potworów - 20 metropolii - mechanika przejrzysta i nieskomplikowana - antytibiowe ograniczenia, koniec z bezmyślnym nabijaniem leveli - bogaty świat To tyle więcej pomysłów nie pamiętam, za wszystkie serdecznie żał... oj to nie to miejsce ;). A teraz cos na temat historii naszej krainy. Jest to świat podzielony na kilka wymiarów. Pięć wieków temu potężny cech magów, postanowił wykorzystać moc kryształu urytu. Kryształ ten był niezwykły, ponieważ posiadał moc kreowania rzeczywistości. To jest potrafił zmieniać każda rzecz, miejsce według widzimisię posiadacza kryształu. Jedynym problemem był fakt niestałości takiej kreacji. Ponieważ osoba kreująca była niedoskonała, to kreowany świat był pełen wad. Cech magów, postanowił połączyć siły najlepszych członków by opanować moc kryształu i ograniczyć niedoskonałość tworów do minimum. Jak każdy wie życie nie jest tak proste i łatwe. Cech musiał skorzystać z usług jednego z Nekromantów, który miał zapewnić magom bezpieczeństwo w powrocie do tego świata w przypadku ich śmierci. Magowie popełnili poważny błąd, nekromanta nie dochował przysięgi i podczas wyzwalania mocy kryształu sam podszedł do niego i dotknął go destabilizując rzeczywistość, lasy zamieniły się w upiorne puszcze, zwierzęta w potwory, a ludzie...No właśnie ludzie pozostali ludźmi, osoby znajdujące się najbliżej katastrofy zmieniły postać, lecz reszta niebędąca pod bezpośrednim wpływem kryształu nie zmieniła postaci. Kryształ pękł, na siedem części. Nekromanta jako twórca tego chorego świata posiadał boską moc, zniknął on z innymi sześcioma magami, którzy stali się jego sługami. Upiorny duch spowił te niegdyś urodzajne ziemie. W ciągu następnych dni zaczęły znikać miasta, sto lat później pewien podróżnik odkrył bramy do innych wymiarów, okazało się, że miasta, które wcześniej znikneły przeniosły się do innego wymiaru. Niestety tamte światy okazały się jeszcze mniej gościnne niż ten obecny. Ludzie tam byli silniejsi, a potwory straszniejsze. Dlatego tylko najsilniejsi się tam wybierali. Badanie cechu magów nad tą tragedią doprowadzały ich do wniosku, że uryt, kryształ, który doprowadził świat na skraj apokalipsy, jest składnikiem portali oraz wszystkich magicznych przedmiotów w napotkanych krainach. Dalsze badanie pozwoliły określić lokalizacje 7 części urytu. Aby przywrócić świat do dawnej świetności, trzeba zebrać siedem części kryształu, znaleźć górę, na której doszło do tragedii, pokonać Nekromantę, doprowadzić dusze sześciu magów i nekromanty na górę, połączyć kryształ. I samemu go dotknąć przywracając stary ład, stając się nowym bogiem. Mam nadzieje że teraz was zadowoliłem. Qluch - lider scenariusza DD. Pozdrowienia
Hydragorn Napisano 5 Lipiec 2006 Autor Napisano 5 Lipiec 2006 No jak widzę wszystkiego jeszcze nie wiem. Niemniej kolega qluseq przedstawił Wam ogólny zarys fabuły... Mam nadzieję, że to Was satysfakcjonuje i z niecierpliwością czekam na chętnych. Jak już mówiłem przyjmę grafików z otwartymi rękoma... Jak troskliwy ojciec sprawujący pieczę nad swoimi dziećmi... trochę mnie poniosło no ale wiadomo o co chodzi... W skrócie: "Proszę o pomoc" :D
Gość qluseq Napisano 5 Lipiec 2006 Napisano 5 Lipiec 2006 Ja od siebie jeszcze dodam że każdy nowoprzyjęty grafik bedzie przez nas przyjęty jak zbawienie, nie znaczy to że od samego początku moze on spłynąć na laurach, odrazu uprzedzam... będzie sporo roboty, dlatego potrzebujemy ludzi z pasją... a co zapewniamy... przede wszystkim podtrzymanie tej pasji, sprawimy ze będzieci chcieli pracować, i bedziecie zadręczali imić Hydragorna prośbami o jeszcze i jeszcze i jeszcze..... No i jeszcze kontakt z niecodziennymi ludźmi, którzy mogą nauczyć was wielu nowych rzeczy... .
Lacedemon Napisano 9 Lipiec 2006 Napisano 9 Lipiec 2006 sory, ale bez kasy ciężko o pasję.:(, z całym szacunkiem. PS. Fakt- grafika nie tętni pięknem.
Hydragorn Napisano 9 Lipiec 2006 Autor Napisano 9 Lipiec 2006 Właśnie w tym sęk, że prawdziwa pasja nie wymaga kasy. Takto każdy z nas mógłby mówić "ja chcę kasę inaczej wypchajcie się"... No cóż... nikt cię nie zmusza. Umieściliśmy wyraźną informację, że projekt jest przynajmniej przez okres tworzenia (może potem się to zmieni ale pewności nie ma) niedochodowy. Dlatego potrzebujemy właśnie ludzi z pasją, a nie "pasją" indukowaną pieniędzmi. Choć po części rozumiem Was. Żyjemy w polsce, albo przynajmniej większość z nas. Pewnie gdybyś żył zagranicą i pieniędzy wystarczyłoby na wszystko w nadmiarze skusiłbyś się :) Jednak w polskich realiach nie można liczyć na zbyt wiele... Niemniej wciąż podtrzymuję swój apel.
Hydragorn Napisano 14 Sierpień 2006 Autor Napisano 14 Sierpień 2006 Witam wszystkich! Wreszcie doczekaliśmy się naszej strony internetowej. Zapraszam pod adres: http://www.ddonline.pl
Gość T72 Napisano 19 Grudzień 2006 Napisano 19 Grudzień 2006 Postanowiłem odświeżyć temat jako, że brakuje nam strasznie grafików. Programowanie idzie dobrze i projekt ma naprawde duże szanse na ukończenie, niestety brak grafików znacznie spowalnia prace. Może jednak tym razem ktoś się zgłosi. W teamie mamy naprawde zdolnych ludzi, szkoda, że jest ich tak mało. Przypominam adres strony http://ddonline.pl Zapraszam!
Rekomendowane odpowiedzi