Napisano 5 Lipiec 200618 l najpierw ustawienia: dwa vraylight w oknach: mulitplier 2,5, direct za oknem 3,0 primary bounces: 0,8 irr secondary bounces 0,8 light cache GI: skylight 0,6 niebieski environment 1,2 zoltawy colour mapping: linear, dark multiplier 2 problem w tym, ze calosc jest ciemna, a zwiekszenie bounce, albo multiplierow swiatel powoduje ze wszystko sie przepala a styki scian z sufitem robia sie biale. mniej wiecej tak by mialo wygladac: http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=10885 :) pzdr.
Napisano 6 Lipiec 200618 l Autor zmienilem na exponential.wzmocnilem directa za oknem: 5,1, vraylighty 1,5. jedyna sprawa, ktora mi nie odpowiada, to sufit, ktory powinien byc ciemniejszy przy oknie, bo normalnie swiatlo go od razu nie oswietli. no i te cienie przy polkach z prawej strony. chcialbym tez troche przepalic to swiatlo padajace na ziemie. co zrobic? :) no i tu od razu pytanie. jak dokladnie ustawiac vraylighty - za oknem, czy przed oknem (patrzac od strony kamery)? dzieki i pozdrowienia
Napisano 6 Lipiec 200618 l wiesz jedni ustawiają tuż za inni tuż przed szybą direckt masz oki chyba więc nie ruszaj go narazie zwiększ mult vray light w color maping wyłącz backgraund nie będzie działał na tło za oknem co do da realizmu bardziej
Napisano 28 Lipiec 200618 l ja bym wolal zostawic na linear, ale zwiekszalbym primary bounces powyzej 1 i secondary bounces na 1, mozesz dac mocniejszego envirnmenta i wstawic swiatlo vrayowe w okno (wlacz mu invisibility zeby przepuscil swiatlo z directa)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto