Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

najpierw ustawienia: dwa vraylight w oknach: mulitplier 2,5, direct za oknem 3,0

primary bounces: 0,8 irr

secondary bounces 0,8 light cache

GI: skylight 0,6 niebieski

environment 1,2 zoltawy

colour mapping: linear, dark multiplier 2

 

problem w tym, ze calosc jest ciemna, a zwiekszenie bounce, albo multiplierow swiatel powoduje ze wszystko sie przepala a styki scian z sufitem robia sie biale.

mniej wiecej tak by mialo wygladac: http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=10885

:)

pzdr.

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 946
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

zmienilem na exponential.wzmocnilem directa za oknem: 5,1, vraylighty 1,5.

jedyna sprawa, ktora mi nie odpowiada, to sufit, ktory powinien byc ciemniejszy przy oknie, bo normalnie swiatlo go od razu nie oswietli. no i te cienie przy polkach z prawej strony. chcialbym tez troche przepalic to swiatlo padajace na ziemie. co zrobic? :)

no i tu od razu pytanie. jak dokladnie ustawiac vraylighty - za oknem, czy przed oknem (patrzac od strony kamery)?

dzieki i pozdrowienia

Napisano

wiesz jedni ustawiają tuż za inni tuż przed szybą direckt masz oki chyba więc nie ruszaj go narazie zwiększ mult vray light

w color maping wyłącz backgraund nie będzie działał na tło za oknem co do da realizmu bardziej

Napisano

ja bym wolal zostawic na linear, ale zwiekszalbym primary bounces powyzej 1 i secondary bounces na 1, mozesz dac mocniejszego envirnmenta i wstawic swiatlo vrayowe w okno (wlacz mu invisibility zeby przepuscil swiatlo z directa)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności