krzh Posted July 5, 2006 Share Posted July 5, 2006 najpierw ustawienia: dwa vraylight w oknach: mulitplier 2,5, direct za oknem 3,0 primary bounces: 0,8 irr secondary bounces 0,8 light cache GI: skylight 0,6 niebieski environment 1,2 zoltawy colour mapping: linear, dark multiplier 2 problem w tym, ze calosc jest ciemna, a zwiekszenie bounce, albo multiplierow swiatel powoduje ze wszystko sie przepala a styki scian z sufitem robia sie biale. mniej wiecej tak by mialo wygladac: http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=10885 :) pzdr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pioootras Posted July 5, 2006 Share Posted July 5, 2006 sprobuj ustawic colour mapping na exponential lub hsv exponential Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzh Posted July 6, 2006 Author Share Posted July 6, 2006 zmienilem na exponential.wzmocnilem directa za oknem: 5,1, vraylighty 1,5. jedyna sprawa, ktora mi nie odpowiada, to sufit, ktory powinien byc ciemniejszy przy oknie, bo normalnie swiatlo go od razu nie oswietli. no i te cienie przy polkach z prawej strony. chcialbym tez troche przepalic to swiatlo padajace na ziemie. co zrobic? :) no i tu od razu pytanie. jak dokladnie ustawiac vraylighty - za oknem, czy przed oknem (patrzac od strony kamery)? dzieki i pozdrowienia Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrkrzysiek Posted July 6, 2006 Share Posted July 6, 2006 wiesz jedni ustawiają tuż za inni tuż przed szybą direckt masz oki chyba więc nie ruszaj go narazie zwiększ mult vray light w color maping wyłącz backgraund nie będzie działał na tło za oknem co do da realizmu bardziej Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chalek Posted July 28, 2006 Share Posted July 28, 2006 ja bym wolal zostawic na linear, ale zwiekszalbym primary bounces powyzej 1 i secondary bounces na 1, mozesz dac mocniejszego envirnmenta i wstawic swiatlo vrayowe w okno (wlacz mu invisibility zeby przepuscil swiatlo z directa) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now