pecet Napisano 7 Lipiec 2006 Share Napisano 7 Lipiec 2006 mam takie pytanko: czy da sie tak ustawić maxa żeby można było w viewporcie oglądać odbicia (reflections, enviroment map), to by pomogło w wyłapaniu nierówności na karoserii, takie coś widziałem w zanoza modeler tzn. obracam sobie model i zmieniają się odbicia w real time Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 8 Lipiec 2006 Share Napisano 8 Lipiec 2006 Materiał przestawiasz na DX i wybierasz metal shader. Wkładasz w slot enviroment skyboxa i ustawiasz siłe odbicia/difuse itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pecet Napisano 8 Lipiec 2006 Autor Share Napisano 8 Lipiec 2006 mi sie wywala błąd "No pixel shader support" ale nie wiem czy dobrze ustawiałem, bo u mnie nie ma takiego czegoś jak materiał DX, tzn jest ale tylko "Incompatible", ja to ustawiałem w DirectX Manager w ustawiniech materiału Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się