c4rl0s Posted July 8, 2006 Share Posted July 8, 2006 postanowiłem zrobic sobie 5 minut przerwy od modelowania silnika hehe :) i zajac się czyms mniej męczącym to moja pierwsza scenka 3d wiec proszę o konstruktywne uwagi i porady bo tak naprawde to z 3d maxem mam do czynienia dopiero od jakis 3 tygodni - do miesiaca czasu i jeszce niewiele wiem :) heheoto pierwsze próbne renderki dodałem mapke z photoshopa do displecement w materiale z szyciutkim materaiałem zeby zobaczyc jak swiatło sie odbija Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eden-3d Posted July 8, 2006 Share Posted July 8, 2006 słabe textury,mało detali no i zrub jakies tło Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aust Posted July 8, 2006 Share Posted July 8, 2006 Pomyliłeś chyba działy to powinno iść do game art strasznie low poly. A jeśli nie to dłaczego okrągłe elementy są u ciebie prawie kwadratowe o_O' Link to comment Share on other sites More sharing options...
c4rl0s Posted July 8, 2006 Author Share Posted July 8, 2006 panowie napisałem ze to jest stary młyn wodny dlatego tez koła sa kwadratowe prawie itd niweiem przecierz pare wiekopw temu ludzie mieli do syspozycji narzedzia i materiały którymi radzili sobie jak mogli a na wsiach juz wogóle korzystali z tego co znalezli w lesie a w lesie nie mieli okrągłych kół i okrągłych belek tylko takie jakie natura przygotowała materiały sa kiepskie to wiem bo chciałem tylko zobaczyc zarys. w srodku w młynie chciałbym jeszce zrobic worki ze zborzem jakies rozsypane zborze moze myszy ,niewiem pajeczynki itd na zewnątrz tez bedzie jeszcze sporo detali ale top z czasem no i scenka zeczywiscie ma byc low poly pod scenke do gry czyli zwięźle a na temat Link to comment Share on other sites More sharing options...
c4rl0s Posted July 8, 2006 Author Share Posted July 8, 2006 no i jakbyscie mogli to powiedzcie mi jak zrobić wode Link to comment Share on other sites More sharing options...
piksar Posted July 8, 2006 Share Posted July 8, 2006 jak zrobić wodę ? dwie cząsteczki wodoru i jedna cząsteczka tlenu, wymieszać i już koło młyńskie musi mieć silne podparcie, najlepiej po obu stronach strumienia, co jak co ale we młynie dach musi być wyjątkowo szczelny, wiec połóż coś na nim, słomę czy co tam dawali. kwadratowe koła to jedno ale kamienie młyńskie były okrągłe, choćby ze zwyłego zużycia Link to comment Share on other sites More sharing options...
c4rl0s Posted July 10, 2006 Author Share Posted July 10, 2006 co by tu jeszcze dodac niewiem sam napewno tekstura młynu sie zmieni no i chciałem dodac fur & hair modyfikator ale strasznie mi juz zwalnia i niemam do tego nerwów i niewiem czy to przez ilosc poly czy mam jakiegoś wiruska : Link to comment Share on other sites More sharing options...
XaoC Posted July 10, 2006 Share Posted July 10, 2006 No no:) rób rób, jestem za robieniem skoro ma się jakiś pomysł i chęci bo napewno w przyszłości coś dobrego z tego wyjdzie:) A sam ostani update przypomina mi screena jak w grach tupy Warcraft, więc dodaj drzewka, jakieś bzdety i będzie fajna low-poly scenka:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now