Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

A czort wie co miał autor na myśli nazywjąc coś "tag system". Każdy może sobie wymyśleć jakiś system i go nazwać niewiadomo jak a później jedna rzecz ma 25 nazw.

Tag to chyba jakiś znacznik. Może chodzi o obiekty, lub dodatkowe kości o konkretnych nazwach, które rozpoznaje engine i dzięki temu wie, w którym miejscu w broni ma doczepić ogień wylatujący z lufy, a w którym łuski.

Takie coś było choćby w UT2003/2004, nie pamietam jak zwaly sie te kości ale to mało ważne. W Quake3 tagi (min. tag_torso, tag_head były wykorzystywane do łaczenia modeli postaci, który składa się z 3 cześci. Nie dam sobie nic uciąć ale to chyba były obiekty, zdaje sie, że tris o konkretnej nazwie. Dzieki temu engine wiedzial do czego ma głowe przyczepić.

To tylko domysły.

 

pozdro

Napisano

Jak dla mnie, to TAG znaczy tyle co "Targeting Aquisition Gear", ale to określenie militarne oznaczające wszelkiej maści sprzęt służący do prowadzenia namiarów na cel (lasery, podczerwień, dane telemetryczne itd...). Z grafiką to niewiele ma wspólnego :P

Pozdrawiam i liczę na wyjaśnienia autora wątku.

Napisano

to taka czesc importu plikow co zmienia mesze z maxa na tagi przylepiane w odpowiednich meijscach jako gotowce-bones tag/morf tag/mix tag;

Napisano
  • Autor
W Quake3 tagi (min. tag_torso, tag_head były wykorzystywane do łaczenia modeli postaci, który składa się z 3 cześci. Nie dam sobie nic uciąć ale to chyba były obiekty, zdaje sie, że tris o konkretnej nazwie. Dzieki temu engine wiedzial do czego ma głowe przyczepić.

 

z tego co włoch tłumaczył mi po angielsku, zrozumiałem na tyle żeby skojarzyć że to chyba to co piszesz Przybysz :) mniej więcej już rozumiem, dzięki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności