Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

A czort wie co miał autor na myśli nazywjąc coś "tag system". Każdy może sobie wymyśleć jakiś system i go nazwać niewiadomo jak a później jedna rzecz ma 25 nazw.

Tag to chyba jakiś znacznik. Może chodzi o obiekty, lub dodatkowe kości o konkretnych nazwach, które rozpoznaje engine i dzięki temu wie, w którym miejscu w broni ma doczepić ogień wylatujący z lufy, a w którym łuski.

Takie coś było choćby w UT2003/2004, nie pamietam jak zwaly sie te kości ale to mało ważne. W Quake3 tagi (min. tag_torso, tag_head były wykorzystywane do łaczenia modeli postaci, który składa się z 3 cześci. Nie dam sobie nic uciąć ale to chyba były obiekty, zdaje sie, że tris o konkretnej nazwie. Dzieki temu engine wiedzial do czego ma głowe przyczepić.

To tylko domysły.

 

pozdro

Napisano

Jak dla mnie, to TAG znaczy tyle co "Targeting Aquisition Gear", ale to określenie militarne oznaczające wszelkiej maści sprzęt służący do prowadzenia namiarów na cel (lasery, podczerwień, dane telemetryczne itd...). Z grafiką to niewiele ma wspólnego :P

Pozdrawiam i liczę na wyjaśnienia autora wątku.

Napisano
W Quake3 tagi (min. tag_torso, tag_head były wykorzystywane do łaczenia modeli postaci, który składa się z 3 cześci. Nie dam sobie nic uciąć ale to chyba były obiekty, zdaje sie, że tris o konkretnej nazwie. Dzieki temu engine wiedzial do czego ma głowe przyczepić.

 

z tego co włoch tłumaczył mi po angielsku, zrozumiałem na tyle żeby skojarzyć że to chyba to co piszesz Przybysz :) mniej więcej już rozumiem, dzięki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności