Napisano 8 Lipiec 200618 l hi :) co to tag system? rzecz ma byc przydatna przy modelach broni do gry.
Napisano 10 Lipiec 200618 l A czort wie co miał autor na myśli nazywjąc coś "tag system". Każdy może sobie wymyśleć jakiś system i go nazwać niewiadomo jak a później jedna rzecz ma 25 nazw. Tag to chyba jakiś znacznik. Może chodzi o obiekty, lub dodatkowe kości o konkretnych nazwach, które rozpoznaje engine i dzięki temu wie, w którym miejscu w broni ma doczepić ogień wylatujący z lufy, a w którym łuski. Takie coś było choćby w UT2003/2004, nie pamietam jak zwaly sie te kości ale to mało ważne. W Quake3 tagi (min. tag_torso, tag_head były wykorzystywane do łaczenia modeli postaci, który składa się z 3 cześci. Nie dam sobie nic uciąć ale to chyba były obiekty, zdaje sie, że tris o konkretnej nazwie. Dzieki temu engine wiedzial do czego ma głowe przyczepić. To tylko domysły. pozdro
Napisano 20 Lipiec 200618 l Jak dla mnie, to TAG znaczy tyle co "Targeting Aquisition Gear", ale to określenie militarne oznaczające wszelkiej maści sprzęt służący do prowadzenia namiarów na cel (lasery, podczerwień, dane telemetryczne itd...). Z grafiką to niewiele ma wspólnego :P Pozdrawiam i liczę na wyjaśnienia autora wątku.
Napisano 20 Lipiec 200618 l to taka czesc importu plikow co zmienia mesze z maxa na tagi przylepiane w odpowiednich meijscach jako gotowce-bones tag/morf tag/mix tag;
Napisano 20 Lipiec 200618 l Autor W Quake3 tagi (min. tag_torso, tag_head były wykorzystywane do łaczenia modeli postaci, który składa się z 3 cześci. Nie dam sobie nic uciąć ale to chyba były obiekty, zdaje sie, że tris o konkretnej nazwie. Dzieki temu engine wiedzial do czego ma głowe przyczepić. z tego co włoch tłumaczył mi po angielsku, zrozumiałem na tyle żeby skojarzyć że to chyba to co piszesz Przybysz :) mniej więcej już rozumiem, dzięki.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto