Ardeni Napisano 8 Lipiec 2006 Napisano 8 Lipiec 2006 chyba screen wyjaśni wszystko: http://img338.imageshack.us/my.php?image=070820062110201xv.png karta grafiki gf 6200, max bez servicepacków (jak będzie trzeba to zassam). Wszędzie jest ok tylko w maxie tak to wygląda, na renderach jest już w porządku. Pomocy, bo przez to gówno nic się nie da robić, a jesli modeluje jakies autko to na printy patrzeć po nocach sie nie da.
XaoC Napisano 8 Lipiec 2006 Napisano 8 Lipiec 2006 Skoro na renderze jest oki, to w czym problem?:) Edit: Aha...nie zauważyłem, że czerwony jest wkurwiający na oczy i używasz blueprintów... Weź spróbuj w slot selfillumination wrzuć biały sprawdź czy jest lepiej:)
Ardeni Napisano 8 Lipiec 2006 Autor Napisano 8 Lipiec 2006 Własnie o to chodzi ze nic nie pomaga, chyba bede musiał ssac servicepacki
vv3k70r Napisano 8 Lipiec 2006 Napisano 8 Lipiec 2006 tryb mieszna i masz piz........ nie mysl zbyt wiele, po prostu interesuej sie tlyku screenem renderu..... i nad niczym innym nie mysl, kiedys nauczyszs sie przemysles wynik sceny dla zliczania swiatal i takie glupoty jak zliczanie posrednie (ktore ejst straszliwie mirzdzoacym uproszosczeniemim) nie bedzi Cie meczyc (trubleshotiee); po prostu naucz sie myslec matematycznie, i rozroznaic ywnik od uproszczenia.....
Ardeni Napisano 8 Lipiec 2006 Autor Napisano 8 Lipiec 2006 ok więc po servicepackach max sie wogole nie odpala - tak myslałem, tak było też na starej karcie graficznej... vv3k70r - chyba sam dobrze wiesz jak w gameart'cie i modelowaniu samochodów ułatwiają prace widziane "normalnie" textury...
vv3k70r Napisano 8 Lipiec 2006 Napisano 8 Lipiec 2006 Ardeni-wem. i dlatego z kazdym zleceniodawa ustalam w czym on ma to widzeic ( w jakim view) i jesli mi nei pasi to gonie takiego, neich si enaucza importowac z 3ds...... ja juz ustaliem ze problem eksportow tego co widac t jest problem producenta, nei moj, niech se zatrudni eksportera, a nei uniersalski automat :)
Ardeni Napisano 9 Lipiec 2006 Autor Napisano 9 Lipiec 2006 Ok podam inny przykład jak ja to widze, chyba teraz już wszystko będzie jasne, tzn czerwone... te printy powinny oczywiście zostać wyświetlone jako czarnobiałe, a ja widze coś takiego, przecież to się nie da pracować...
vv3k70r Napisano 9 Lipiec 2006 Napisano 9 Lipiec 2006 istotnie, jesli nie mozesz odznaczyc to przesun im output......
Ardeni Napisano 9 Lipiec 2006 Autor Napisano 9 Lipiec 2006 Nawet invert porobiłem textury są na 100 % nałożone, żeby nie było wątpliwości... czy ja zawsze musze mieć jakieś dziwne problemy? A to szybki render na którym widać ze textury są w innych kolorach niż na viewporcie EDIT - I taki ciekawy screen:
vv3k70r Napisano 9 Lipiec 2006 Napisano 9 Lipiec 2006 znaczy Twoja karta nei jest noramalna, i trzeba ja zabic....... przeciez to jest powalone jak diabel bbo widac ze to jest #FF0000 a to jakis przewal na sterowniku....
pietrius Napisano 9 Lipiec 2006 Napisano 9 Lipiec 2006 czy jak obiekt nie jest zaznaczony to też jest taki czerwony? czy podstawowy kolor diffuse jest czerwony? może trzeba by coś popróbować w configure viewportu? szczerze nie mam pojęcie, ale na twoim miejscu przegrzebałbym wszelkie ustawienia 3ds max aż bym znalazł rozwiązanie
pietrius Napisano 9 Lipiec 2006 Napisano 9 Lipiec 2006 a może spróbuj zmienić driver, jeśli nie korzystasz z direct3d to właśnie na niego
Ardeni Napisano 9 Lipiec 2006 Autor Napisano 9 Lipiec 2006 A więc tak - co do driverów to próbowałem różne, omegi, bety i inne. C do directa 3d to nast problem że własnie na nim jade bo mam jakiegoś gównianeo windowsa i nie posiada opengl, możecie wierzyć lub nie ale tak własnie jest, nie moge odpalić żadnych doomów, quake'ów itp Dzisiaj załatwie dobrego winde i zrobie reinstalke, zobaczymy co będzie się działo.
piotrek Napisano 9 Lipiec 2006 Napisano 9 Lipiec 2006 Jeśli nie masz OpenGL, ów, to zainstaluj porządne sterowniki od karty graficznej.
Ardeni Napisano 9 Lipiec 2006 Autor Napisano 9 Lipiec 2006 Heh myslisz ze już nie próbowałem? ssałem kilka rodzajów, ale to nie działa. Gdzies na tweak.pl wyczytałem ze niektóre wersje windy mają zrąbanego opengl'a . Dzisiaj załatwie winde z servicepackiem 2 i sie zobaczy, najwyzej karte bede musiał wymienić...
Master Kiełbaster Napisano 10 Lipiec 2006 Napisano 10 Lipiec 2006 a jak wyglądają kolorowe textury w viewportach?
Ardeni Napisano 10 Lipiec 2006 Autor Napisano 10 Lipiec 2006 jeszcze nie mam windy z sp2 ale tak przy okazji zapodaje screena z viewportu na software zamiast direct3d i widze cos takiego !!! -
Ardeni Napisano 18 Lipiec 2006 Autor Napisano 18 Lipiec 2006 Po włączeniu shaderów directx wszystko działa ! :D Teraz moge już modelować :) To info zapodaje jakby ktoś miał podobny problem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się