Skocz do zawartości

czerwone textury w viewportach !!!


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 18
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Skoro na renderze jest oki, to w czym problem?:)

 

Edit: Aha...nie zauważyłem, że czerwony jest wkurwiający na oczy i używasz blueprintów... Weź spróbuj w slot selfillumination wrzuć biały sprawdź czy jest lepiej:)

Napisano

tryb mieszna i masz piz........

nie mysl zbyt wiele, po prostu interesuej sie tlyku screenem renderu.....

i nad niczym innym nie mysl,

 

 

kiedys nauczyszs sie przemysles wynik sceny dla zliczania swiatal i takie glupoty jak zliczanie posrednie (ktore ejst straszliwie mirzdzoacym uproszosczeniemim) nie bedzi Cie meczyc (trubleshotiee); po prostu naucz sie myslec matematycznie, i rozroznaic ywnik od uproszczenia.....

Napisano

ok więc po servicepackach max sie wogole nie odpala - tak myslałem, tak było też na starej karcie graficznej...

vv3k70r - chyba sam dobrze wiesz jak w gameart'cie i modelowaniu samochodów ułatwiają prace widziane "normalnie" textury...

Napisano

Ardeni-wem. i dlatego z kazdym zleceniodawa ustalam w czym on ma to widzeic ( w jakim view) i jesli mi nei pasi to gonie takiego, neich si enaucza importowac z 3ds...... ja juz ustaliem ze problem eksportow tego co widac t jest problem producenta, nei moj, niech se zatrudni eksportera, a nei uniersalski automat :)

Napisano

Ok podam inny przykład jak ja to widze, chyba teraz już wszystko będzie jasne, tzn czerwone... te printy powinny oczywiście zostać wyświetlone jako czarnobiałe, a ja widze coś takiego, przecież to się nie da pracować...

070920060215395np.th.png

Napisano

Nawet invert porobiłem textury są na 100 % nałożone, żeby nie było wątpliwości... czy ja zawsze musze mieć jakieś dziwne problemy?

070920060250084oi.th.png

 

A to szybki render na którym widać ze textury są w innych kolorach niż na viewporcie

070920060252456wu.th.png

 

EDIT - I taki ciekawy screen:

070920060258298is.th.png

Napisano

znaczy Twoja karta nei jest noramalna, i trzeba ja zabic.......

 

przeciez to jest powalone jak diabel bbo widac ze to jest #FF0000

a to jakis przewal na sterowniku....

Napisano

czy jak obiekt nie jest zaznaczony to też jest taki czerwony?

czy podstawowy kolor diffuse jest czerwony?

może trzeba by coś popróbować w configure viewportu?

szczerze nie mam pojęcie, ale na twoim miejscu przegrzebałbym wszelkie ustawienia 3ds max aż bym znalazł rozwiązanie

Napisano

A więc tak - co do driverów to próbowałem różne, omegi, bety i inne. C do directa 3d to nast problem że własnie na nim jade bo mam jakiegoś gównianeo windowsa i nie posiada opengl, możecie wierzyć lub nie ale tak własnie jest, nie moge odpalić żadnych doomów, quake'ów itp

Dzisiaj załatwie dobrego winde i zrobie reinstalke, zobaczymy co będzie się działo.

Napisano

Heh myslisz ze już nie próbowałem? ssałem kilka rodzajów, ale to nie działa. Gdzies na tweak.pl wyczytałem ze niektóre wersje windy mają zrąbanego opengl'a . Dzisiaj załatwie winde z servicepackiem 2 i sie zobaczy, najwyzej karte bede musiał wymienić...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności