Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

chyba screen wyjaśni wszystko:

http://img338.imageshack.us/my.php?image=070820062110201xv.png

karta grafiki gf 6200, max bez servicepacków (jak będzie trzeba to zassam).

Wszędzie jest ok tylko w maxie tak to wygląda, na renderach jest już w porządku.

 

Pomocy, bo przez to gówno nic się nie da robić, a jesli modeluje jakies autko to na printy patrzeć po nocach sie nie da.

  • Odpowiedzi 18
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Skoro na renderze jest oki, to w czym problem?:)

 

Edit: Aha...nie zauważyłem, że czerwony jest wkurwiający na oczy i używasz blueprintów... Weź spróbuj w slot selfillumination wrzuć biały sprawdź czy jest lepiej:)

Napisano
  • Autor

Własnie o to chodzi ze nic nie pomaga, chyba bede musiał ssac servicepacki

Napisano

tryb mieszna i masz piz........

nie mysl zbyt wiele, po prostu interesuej sie tlyku screenem renderu.....

i nad niczym innym nie mysl,

 

 

kiedys nauczyszs sie przemysles wynik sceny dla zliczania swiatal i takie glupoty jak zliczanie posrednie (ktore ejst straszliwie mirzdzoacym uproszosczeniemim) nie bedzi Cie meczyc (trubleshotiee); po prostu naucz sie myslec matematycznie, i rozroznaic ywnik od uproszczenia.....

Napisano
  • Autor

ok więc po servicepackach max sie wogole nie odpala - tak myslałem, tak było też na starej karcie graficznej...

vv3k70r - chyba sam dobrze wiesz jak w gameart'cie i modelowaniu samochodów ułatwiają prace widziane "normalnie" textury...

Napisano

Ardeni-wem. i dlatego z kazdym zleceniodawa ustalam w czym on ma to widzeic ( w jakim view) i jesli mi nei pasi to gonie takiego, neich si enaucza importowac z 3ds...... ja juz ustaliem ze problem eksportow tego co widac t jest problem producenta, nei moj, niech se zatrudni eksportera, a nei uniersalski automat :)

Napisano
  • Autor

Ok podam inny przykład jak ja to widze, chyba teraz już wszystko będzie jasne, tzn czerwone... te printy powinny oczywiście zostać wyświetlone jako czarnobiałe, a ja widze coś takiego, przecież to się nie da pracować...

070920060215395np.th.png

Napisano
  • Autor

Nawet invert porobiłem textury są na 100 % nałożone, żeby nie było wątpliwości... czy ja zawsze musze mieć jakieś dziwne problemy?

070920060250084oi.th.png

 

A to szybki render na którym widać ze textury są w innych kolorach niż na viewporcie

070920060252456wu.th.png

 

EDIT - I taki ciekawy screen:

070920060258298is.th.png

Napisano

znaczy Twoja karta nei jest noramalna, i trzeba ja zabic.......

 

przeciez to jest powalone jak diabel bbo widac ze to jest #FF0000

a to jakis przewal na sterowniku....

Napisano

czy jak obiekt nie jest zaznaczony to też jest taki czerwony?

czy podstawowy kolor diffuse jest czerwony?

może trzeba by coś popróbować w configure viewportu?

szczerze nie mam pojęcie, ale na twoim miejscu przegrzebałbym wszelkie ustawienia 3ds max aż bym znalazł rozwiązanie

Napisano
  • Autor

A więc tak - co do driverów to próbowałem różne, omegi, bety i inne. C do directa 3d to nast problem że własnie na nim jade bo mam jakiegoś gównianeo windowsa i nie posiada opengl, możecie wierzyć lub nie ale tak własnie jest, nie moge odpalić żadnych doomów, quake'ów itp

Dzisiaj załatwie dobrego winde i zrobie reinstalke, zobaczymy co będzie się działo.

Napisano
  • Autor

Heh myslisz ze już nie próbowałem? ssałem kilka rodzajów, ale to nie działa. Gdzies na tweak.pl wyczytałem ze niektóre wersje windy mają zrąbanego opengl'a . Dzisiaj załatwie winde z servicepackiem 2 i sie zobaczy, najwyzej karte bede musiał wymienić...

Napisano
  • Autor

jeszcze nie mam windy z sp2 ale tak przy okazji zapodaje screena z viewportu na software zamiast direct3d i widze cos takiego !!! -

071020061357199rw.th.png

Napisano
  • Autor

Po włączeniu shaderów directx wszystko działa ! :D

Teraz moge już modelować :)

07182006121345aj7.th.png

To info zapodaje jakby ktoś miał podobny problem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności