Napisano 8 Lipiec 200618 l chyba screen wyjaśni wszystko: http://img338.imageshack.us/my.php?image=070820062110201xv.png karta grafiki gf 6200, max bez servicepacków (jak będzie trzeba to zassam). Wszędzie jest ok tylko w maxie tak to wygląda, na renderach jest już w porządku. Pomocy, bo przez to gówno nic się nie da robić, a jesli modeluje jakies autko to na printy patrzeć po nocach sie nie da.
Napisano 8 Lipiec 200618 l Skoro na renderze jest oki, to w czym problem?:) Edit: Aha...nie zauważyłem, że czerwony jest wkurwiający na oczy i używasz blueprintów... Weź spróbuj w slot selfillumination wrzuć biały sprawdź czy jest lepiej:)
Napisano 8 Lipiec 200618 l Autor Własnie o to chodzi ze nic nie pomaga, chyba bede musiał ssac servicepacki
Napisano 8 Lipiec 200618 l tryb mieszna i masz piz........ nie mysl zbyt wiele, po prostu interesuej sie tlyku screenem renderu..... i nad niczym innym nie mysl, kiedys nauczyszs sie przemysles wynik sceny dla zliczania swiatal i takie glupoty jak zliczanie posrednie (ktore ejst straszliwie mirzdzoacym uproszosczeniemim) nie bedzi Cie meczyc (trubleshotiee); po prostu naucz sie myslec matematycznie, i rozroznaic ywnik od uproszczenia.....
Napisano 8 Lipiec 200618 l Autor ok więc po servicepackach max sie wogole nie odpala - tak myslałem, tak było też na starej karcie graficznej... vv3k70r - chyba sam dobrze wiesz jak w gameart'cie i modelowaniu samochodów ułatwiają prace widziane "normalnie" textury...
Napisano 8 Lipiec 200618 l Ardeni-wem. i dlatego z kazdym zleceniodawa ustalam w czym on ma to widzeic ( w jakim view) i jesli mi nei pasi to gonie takiego, neich si enaucza importowac z 3ds...... ja juz ustaliem ze problem eksportow tego co widac t jest problem producenta, nei moj, niech se zatrudni eksportera, a nei uniersalski automat :)
Napisano 9 Lipiec 200618 l Autor Ok podam inny przykład jak ja to widze, chyba teraz już wszystko będzie jasne, tzn czerwone... te printy powinny oczywiście zostać wyświetlone jako czarnobiałe, a ja widze coś takiego, przecież to się nie da pracować...
Napisano 9 Lipiec 200618 l Autor Nawet invert porobiłem textury są na 100 % nałożone, żeby nie było wątpliwości... czy ja zawsze musze mieć jakieś dziwne problemy? A to szybki render na którym widać ze textury są w innych kolorach niż na viewporcie EDIT - I taki ciekawy screen:
Napisano 9 Lipiec 200618 l znaczy Twoja karta nei jest noramalna, i trzeba ja zabic....... przeciez to jest powalone jak diabel bbo widac ze to jest #FF0000 a to jakis przewal na sterowniku....
Napisano 9 Lipiec 200618 l czy jak obiekt nie jest zaznaczony to też jest taki czerwony? czy podstawowy kolor diffuse jest czerwony? może trzeba by coś popróbować w configure viewportu? szczerze nie mam pojęcie, ale na twoim miejscu przegrzebałbym wszelkie ustawienia 3ds max aż bym znalazł rozwiązanie
Napisano 9 Lipiec 200618 l a może spróbuj zmienić driver, jeśli nie korzystasz z direct3d to właśnie na niego
Napisano 9 Lipiec 200618 l Autor A więc tak - co do driverów to próbowałem różne, omegi, bety i inne. C do directa 3d to nast problem że własnie na nim jade bo mam jakiegoś gównianeo windowsa i nie posiada opengl, możecie wierzyć lub nie ale tak własnie jest, nie moge odpalić żadnych doomów, quake'ów itp Dzisiaj załatwie dobrego winde i zrobie reinstalke, zobaczymy co będzie się działo.
Napisano 9 Lipiec 200618 l Jeśli nie masz OpenGL, ów, to zainstaluj porządne sterowniki od karty graficznej.
Napisano 9 Lipiec 200618 l Autor Heh myslisz ze już nie próbowałem? ssałem kilka rodzajów, ale to nie działa. Gdzies na tweak.pl wyczytałem ze niektóre wersje windy mają zrąbanego opengl'a . Dzisiaj załatwie winde z servicepackiem 2 i sie zobaczy, najwyzej karte bede musiał wymienić...
Napisano 10 Lipiec 200618 l Autor jeszcze nie mam windy z sp2 ale tak przy okazji zapodaje screena z viewportu na software zamiast direct3d i widze cos takiego !!! -
Napisano 18 Lipiec 200618 l Autor Po włączeniu shaderów directx wszystko działa ! :D Teraz moge już modelować :) To info zapodaje jakby ktoś miał podobny problem
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto