Ops Napisano 8 Wrzesień 2003 Napisano 8 Wrzesień 2003 HI skonczylem prace nad glowka wiec przenosze ja do galerii WIP rzezbione i renderowane w 3ds max Scanline renderer teksturki i niewielki retusz w photoshopie CHEERZZ!!!! [winko]
kubi Napisano 8 Wrzesień 2003 Napisano 8 Wrzesień 2003 pracka spoko, czy nie miałeś w zamierze zrobic brwi ?? :)
Misic Napisano 8 Wrzesień 2003 Napisano 8 Wrzesień 2003 No pracka jest bardzo gitowska, ale cosik mi nie pasuje z tymi polikami, czysh nie ma ich tam dwóch? Wshystko jest extra, ale... ale... moshe reshta spoueczności maxowskiej zauważy to co ja :)
Kris_R Napisano 9 Wrzesień 2003 Napisano 9 Wrzesień 2003 Poliki są jak narbajadziej spoko (choć brak wygładzenia trochę kantem trąci)... po prstu jedna partia to kość policzkowa... a druga to policzek.. Nie wiem ile masz lat, ale tobie też kiedyś tak zwiśnie Misic :) Mi tez z resztą :) hehe Kolor oczu i białek do poprawy...plus brak \"łzawek\", rzęs, brwi... Uszy nie \"łapią\" światła a normalnie robią się czerwonawe gdy świato na nie pada, bo naczyńka krwionośne stają sie widoczne No to chyba wszystko co jest bolące.. reszta się mieści i bardzo pozytywnie obdieram jako całość. Całkiem nieźle trafiłeś z kolorystyką. Cholercia.. jesli to jest skończona pracka, to trudno ale widocznie tak miało być. Jeśli byś coś tam podrkęcił, mogłoby wyjść na dobre... Jeśli nie, to napisz dlaczego tak a nie inaczej, oki? dzięki i pozdro
Ops Napisano 9 Wrzesień 2003 Autor Napisano 9 Wrzesień 2003 no wiec tak wszystkie te rzeczy ktore wymieniles zrobilem (nie zrobilem) z premedytacja zaczynajac nad tym pracowac wcaleni nie zamiarzalem robic zadnego obrazka... chcialem poprostu nauczyc sie malowac texturke (co jak na pierwszy raz sadze ze calkiem zgrabnie mi wyszlo :) ) sam widzisz ze reszta to taka bardziej prowizorka CHeerZZZ!!!!
Misic Napisano 9 Wrzesień 2003 Napisano 9 Wrzesień 2003 Hehehehe... być może Kris, być może :) Dla mnie pracka jest na 8/10 biorąc pod uwagę, że brak rzęs i brwi był zamierzony. Pozrooooo wielkie!!
Rekomendowane odpowiedzi