Napisano 12 Lipiec 200618 l Mam dwa pytania. Jak zrobić linę (węzeł), potrzebny mi jest do szubienicy,musi wyglądać realnie. Drygie: Jak zmienić kamere na inną w czasie animacji?
Napisano 12 Lipiec 200618 l Znajdź sobie teskturę takeij liny, zrób sobie z tego dodatkowo mapkę, którą ędzie można użyć jak displecement. Narysuj krzywą, która będzie biegła wzdłuż tego sznura, stwórz sobie okrąg i wytłocz ten okrąg wzdłuż tej krzywej (w maxie - loft, w Maya - extrude) Jeśli chodzi o kamery, to jeśli używasz maxa możesz to zrobić w videoPoście, ale najlepiej wyrenderuj sekwencję klatek z jednej kamery do jakiegoć formatu graficznego (TGA), to samo zrób z drugą kamerą i poskładaj te klatki w całość w programi np. VirtualDub (darmowy) i wyexportuj do np. avi.
Napisano 12 Lipiec 200618 l przeciez line mozna wymodelowac, a od biedy splajn i loft, zmapowac, nalozyc seamlessa teklsture albo lepiej nie, zrobic dluga teksture i ja jakos pobrudzic nierownomiernie zeby nie bylo ze widac powtorki, pozniej dodac bump badz displace i gotowe
Napisano 12 Lipiec 200618 l słuchaj illiego , on jest VJ'em ;) A Na poważnie...ja bym wymodelował linę , i zrobił z niej soft body (reactor) i zawiesił na rigidbody.Węzeł? Zrób Torusa , trochę powyginaj vertexy i będzie realnie :P