Skocz do zawartości

Szubienica


Zulok

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Znajdź sobie teskturę takeij liny, zrób sobie z tego dodatkowo mapkę, którą ędzie można użyć jak displecement.

Narysuj krzywą, która będzie biegła wzdłuż tego sznura, stwórz sobie okrąg i wytłocz ten okrąg wzdłuż tej krzywej (w maxie - loft, w Maya - extrude)

 

Jeśli chodzi o kamery, to jeśli używasz maxa możesz to zrobić w videoPoście, ale najlepiej wyrenderuj sekwencję klatek z jednej kamery do jakiegoć formatu graficznego (TGA), to samo zrób z drugą kamerą i poskładaj te klatki w całość w programi np. VirtualDub (darmowy) i wyexportuj do np. avi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeciez line mozna wymodelowac, a od biedy splajn i loft, zmapowac, nalozyc seamlessa teklsture albo lepiej nie, zrobic dluga teksture i ja jakos pobrudzic nierownomiernie zeby nie bylo ze widac powtorki,

 

pozniej dodac bump badz displace i gotowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności