Zulok Napisano 12 Lipiec 2006 Share Napisano 12 Lipiec 2006 Mam dwa pytania. Jak zrobić linę (węzeł), potrzebny mi jest do szubienicy,musi wyglądać realnie. Drygie: Jak zmienić kamere na inną w czasie animacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 12 Lipiec 2006 Share Napisano 12 Lipiec 2006 Znajdź sobie teskturę takeij liny, zrób sobie z tego dodatkowo mapkę, którą ędzie można użyć jak displecement. Narysuj krzywą, która będzie biegła wzdłuż tego sznura, stwórz sobie okrąg i wytłocz ten okrąg wzdłuż tej krzywej (w maxie - loft, w Maya - extrude) Jeśli chodzi o kamery, to jeśli używasz maxa możesz to zrobić w videoPoście, ale najlepiej wyrenderuj sekwencję klatek z jednej kamery do jakiegoć formatu graficznego (TGA), to samo zrób z drugą kamerą i poskładaj te klatki w całość w programi np. VirtualDub (darmowy) i wyexportuj do np. avi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
illy Napisano 12 Lipiec 2006 Share Napisano 12 Lipiec 2006 przeciez line mozna wymodelowac, a od biedy splajn i loft, zmapowac, nalozyc seamlessa teklsture albo lepiej nie, zrobic dluga teksture i ja jakos pobrudzic nierownomiernie zeby nie bylo ze widac powtorki, pozniej dodac bump badz displace i gotowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chveti Napisano 12 Lipiec 2006 Share Napisano 12 Lipiec 2006 słuchaj illiego , on jest VJ'em ;) A Na poważnie...ja bym wymodelował linę , i zrobił z niej soft body (reactor) i zawiesił na rigidbody.Węzeł? Zrób Torusa , trochę powyginaj vertexy i będzie realnie :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 12 Lipiec 2006 Share Napisano 12 Lipiec 2006 węzeł możesz zrobić za pomocą helixa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi