Skocz do zawartości

Model 3D: Motorola E398, 3DSM8, V-Ray


BizU

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, modelowanie trwało dłuuugo... za długo, ale to moja pierwsza praca do której naprade sie przylozylem.

Renderowanie trwało średnio po 1h i 30 min , dla każdego.

 

Oceńcie to i prosze o konstruktywną krytyke :)

Nowsza wersja (czysta)

motkacleangi0.th.jpg

 

Wersje z ludzikiem:

render38po.th.jpg

render44va.th.jpg

render10ly.th.jpg

render24fj.th.jpg

 

Link do W.I.P'a[ATTACH]36198[/ATTACH]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Szkoda bo model ma potencjał - mogłeś wyciągnąc z tej pracy o wiele więcej.

Jako że to Twoje początki to jest obiecująco.

 

Odnosnie samej pracy : materiały i oświetlenie kiepskie - dobry model.

Przy okazji - godzina trzydzieści to zdecydowanie za długo na vraya - musisz coś mieć z ustawieniami bo można by to zoptymalizować nie tracąc jakości.

 

Zycze powodzenia i twórz dalej - będą z Ciebie ludzie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za komenty, szkoda tylko ze nie zrobilem idealnie :P

no fakt... na kazdym renderze jest moj ludzik ;]

troszke doszlifuje materialy i dam oswietlenie, bo tak naprawde to tam jest tylko HDRI i to dosc powszechny... :]

zapraszam do dalszych komentow co nie tak jest :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a myślałem że ten pajacyk to taki fajny bajer bedzie ;]

apropo czystego rendera to na niedziele postaram sie wstawić takiego, bez żadnego HDRI, pajacyków itp.. mam troche problem z światłami... ale chyba sobie poradze, jak załapie wczute.. :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na niedziele, mam obecnie prace, nie mam jaki sie wyrobic na 3ds'a.

3majcie sie, postaram sie, ale nie wiem czy bedzie idealnie, gdyż bez HDRI, nie ustawialem jeszcze sceny, kazdy materiał do wymiany praktycznie

 

UPDATE

 

torche poprawilem to i owo, ale pewnie idealnie nie jest, możecie wytknąc błędy. (w końcu dłużej w tym siedzicie ;) )

 

motkacleanok0.th.jpg

 

prosze o komenty, im wiecej tym lepiej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za duży refleks na szybie , w rogu pojawia się koniec podłogi , jak pokazujesz tak telefon to niebardzo się to oczom podoba bo strasznie dezorientuje aż mi się głowa w prawo przekręca...sam render bardzo ładny :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh, to nie kant stolu, tylko ostry cien :]

Nie zmieniałem ujecia, bo mimo iż faktycznie troche skreca kark, to miałem taki kąt w założeniu, ale na następnych pracach bede o tym pamietał. Poprawilem tez klawisz [5] bo mi ktos poprzestawiał vertexy tam ;p

Poprawiona wersja :

motkacleangi0.th.jpg

 

Chyba już jest wszystko OK.

Dzieki wam za pomoc w zrobieniu tego modeliku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powinieneś zmienić texture znaczka Motorolli a pod tymi otworami na światła powinna być taka osłonka a nie sama lampka (wiem bo moja siora ma tego fona) :D ale ogólnie wygląda cooool :P

 

pozdrowionka

 

tam nie ma tekstury, są tylko 3 mapy (displementace, reflection i glossines (czy jak tam :] ) )

 

co do swiatełek, jest dobrze, gdyby nie były by wlączone bylo by widać bialawy materiał, a jak są włączone to jego nie widać (jak w orginalu), powoduja natomiast "zormycie" światła. No i taki efekt uzyskałem :]

 

@Master Kiełbaster szczwany jesteś :], ale to "przetuningowany" wyswietlacz ;]

 

aha noo.... i ten znaczek powinien być "E398", ale nie mogłem sie oprzec i dałem "B398" :]

 

Dzieki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności