Jorax Napisano 15 Lipiec 2006 Napisano 15 Lipiec 2006 Kiedyś użyłem takiej opcji a teraz niemoge jej znaleść chodzi o to by pewien obiekt wielokrotnie sklonować i rozrzucić po powierzchni drugiego np. układanie owoców w misce. Byłbym wdzięczny gdyby ktoś podal choć nazwe aha i czy istnieje opcja która niepozwoli aby obiekty zachodziły na siebie (nie były duszkami).
Master Kiełbaster Napisano 15 Lipiec 2006 Napisano 15 Lipiec 2006 1)scatter 2)możesz zrobić to reactorem
Jorax Napisano 15 Lipiec 2006 Autor Napisano 15 Lipiec 2006 Hm scatter jest nieaktywny podejzewam ze dlatego ponieważ obiekt jest grupowany. A grupowalem go dlatego że jedna jego część MUSI mieć inną teksture a zarówno connect, boolean jak i attach powodują że cały obiekt posiada jedną teksturę/kolor zatem jak powinienem scalic ten obiekt aby pozostały 2 tekstury?
.priest Napisano 15 Lipiec 2006 Napisano 15 Lipiec 2006 scal to jak chcesz... stwórz potem mulit/sub material, daj tam dwa sloty, w jeden włóż pierwszy materiał w drugi drugi matriał.. zapamietaj jakie ID mają materiały... potem przejdz to swojego scalonego obiektu przekonwertuj go na editable poly, i teraz zaznacz polygony które mają mieć pierwszy materiał, w polygon properties ustaw im ID materiału który chcsz żeby miały, to samo zrób z polygonami którym ma być przypisany drugi materiał
Hynol Napisano 18 Lipiec 2006 Napisano 18 Lipiec 2006 Tiaaaa... Prościej jest przypisać materiały wyselekcjonowanym fejsom. MultiSub sam się zrobi.
Lis Napisano 18 Lipiec 2006 Napisano 18 Lipiec 2006 Ale multi sub nie współpracuje z niektórymi renderami. Zrób tak. 1. Zaznacz obiekt. 2. Wejdz w Polygon Sub-Level ( czyli inaczerj edycję poligonów/Faców) 3. Zaznacz wszystkie Facy i przypiszim Material id 1 Zrób tak dla każdego objektu z tym że dawaj inne ID 4. Zrób attach dla innych objektów tak abyś miał 1 objekt Dalej użyj scattera aby rozżucić to jak chcesz. 5. Skonwertuj do Editable-Poly 6. wejdz w Edycję Faców, w zakładce Polygon Properies masz Select by ID. Zaznacz ID 1 -> Jak widzisz zaznaczyły ci się wszystkie te objekty które miały 1 I teraz poprostu Detach i gotowe
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się