Skocz do zawartości

.priest

Members
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    kraków

.priest's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. hmm nie wydaje ci się że te łuski takie zby idealne są? wszyskie ułosżone tak samo, równomiernie. Smok wygladą jakby dopiero co skońcyzł linieć, może dodaj troche brudu gdzie niegdzie jakieś połamane łuski, brakujace... mógłbyś tez złamć mu jeden róg albo wykręcić w przeciwnym keiunku żeby było zabawniej... oczy rzobić np. przekrwione.. etc.. takie małe szczególiki dodające mu realizmu... łapy ujdą... powodzenia :)
  2. no to ruszyłem co prawda po pewnym czasie... zabrałem sie za detale tj. dodałem kilka poly do szkicu i zrobiłem tekstury, nie wiem czy to już finał zabawy z kolumanmi, w każdym razie nie moge sie zdecydowac na oswetlenie a tym samym na pore dnia... testowałem kilka wariantów oto dwa najkonkretniejsze... : http://img237.imageshack.us/my.php?image=progress2gk1.jpg http://img237.imageshack.us/my.php?image=progress3qm0.jpg jak narazie zaden z powyzszych wariantów mnie nie zadowala... plauje po skończeniu "tła" zabarć sie za postacii... komentarze bardzo mile widzane... :) hkropinski nawet sie rymuje ;p oczywiscie zbieżności nie celowa... kome jak narazie podglącdaczka wyleciała z koncepcji sceny, może wróci.. czas pokaże
  3. kolorki przyjemne, typowe ;p nie wydaje Ci się że jest torche za mało detalu na głowie? dziwnie dla mnie wyglad też ten garb na jego "kalcie"...
  4. jak narzie powstał szkic obejmujacy ogłóny układ sceny, oświetlenie i jak narazie przewidywany kadr... : zabieram sie teraz za detale pomieszczenia, tam za tymi kolumami dojedzie jescze zachodzik słońca i nil jak juz wspomianałem. Mile widzane pomysły/komentarze... ;p
  5. Dzień dobry, postanowiłem wźiąśc udział w bitwie, zamierzam przedstawić fragment jednej z wersji mitu o Ozyrysie. Moja praca będzie przedstawiać scene w której Izyda po złączeniu 13 częsci ciała Ozyrysa i po "stwirzeniu" czternastej ożywia go na jedną noc by począć z nim Horusa, całemu wydarzeniu przsygląda sie Neftyda. Całość dziać sie będzie na tarasie z widokiem na zachód słońca nad Nilem, Ozyrys leży na bogato zdobionym stole/płycie (no w każdym razie pewnego rodzaju postumencie), jego ciało jest bezwładne, jedno oko ma otwarte i spogląda nim na Izydę, która cęściowo przemieniona w ptaka "skacze" na niego by odbyś nim stosunek w wyniku którego narodzi Horusa, Neftyda zaskocozna przygląda sie z boku całemu zajściu. Bogowie bedą ludzimi Ozyrys będize miał zielony kolor skóry (tak jak go przedstawiano na hiergolifach), Izyda będzie uskrzydloną brunektą, natomiast Neftyda będzie wygladać mniej wiecej tak jest to moja pierwsza bitwa (jak zreszta widac)... chciałbym wszystkim życyć powodzenia ;)
  6. .priest

    Pewna opcja nazwa nieznana

    scal to jak chcesz... stwórz potem mulit/sub material, daj tam dwa sloty, w jeden włóż pierwszy materiał w drugi drugi matriał.. zapamietaj jakie ID mają materiały... potem przejdz to swojego scalonego obiektu przekonwertuj go na editable poly, i teraz zaznacz polygony które mają mieć pierwszy materiał, w polygon properties ustaw im ID materiału który chcsz żeby miały, to samo zrób z polygonami którym ma być przypisany drugi materiał
  7. .priest

    speed painting

    dzień dobry, pozwolicie że sie przyłacze do zabawy... moje pierwsze pewno żałosne korki w digital paintingu:
  8. jeśli animacja nie ma zbyt wielu klatek możesz wyrederorwacdo jpg, png, tga czy innej bitmapyt potem poskładać je w falshu wkadajac każda do odpowiedniej klatki i użyć opcji 'trace image' do zamiany mapy bitowej na grafike wektorową, objętość sie na pewno zmniejszy, jakoś pewnie też ;p
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności