Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Kiedyś użyłem takiej opcji a teraz niemoge jej znaleść chodzi o to by pewien obiekt wielokrotnie sklonować i rozrzucić po powierzchni drugiego np. układanie owoców w misce. Byłbym wdzięczny gdyby ktoś podal choć nazwe aha i czy istnieje opcja która niepozwoli aby obiekty zachodziły na siebie (nie były duszkami).

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Hm scatter jest nieaktywny podejzewam ze dlatego ponieważ obiekt jest grupowany. A grupowalem go dlatego że jedna jego część MUSI mieć inną teksture a zarówno connect, boolean jak i attach powodują że cały obiekt posiada jedną teksturę/kolor zatem jak powinienem scalic ten obiekt aby pozostały 2 tekstury?

Napisano

scal to jak chcesz... stwórz potem mulit/sub material, daj tam dwa sloty, w jeden włóż pierwszy materiał w drugi drugi matriał.. zapamietaj jakie ID mają materiały... potem przejdz to swojego scalonego obiektu przekonwertuj go na editable poly, i teraz zaznacz polygony które mają mieć pierwszy materiał, w polygon properties ustaw im ID materiału który chcsz żeby miały, to samo zrób z polygonami którym ma być przypisany drugi materiał

Napisano

Tiaaaa... Prościej jest przypisać materiały wyselekcjonowanym fejsom. MultiSub sam się zrobi.

Napisano

Ale multi sub nie współpracuje z niektórymi renderami.

 

Zrób tak.

 

1. Zaznacz obiekt.

2. Wejdz w Polygon Sub-Level ( czyli inaczerj edycję poligonów/Faców)

3. Zaznacz wszystkie Facy i przypiszim Material id 1

Zrób tak dla każdego objektu z tym że dawaj inne ID

 

4. Zrób attach dla innych objektów tak abyś miał 1 objekt

 

Dalej użyj scattera aby rozżucić to jak chcesz.

 

5. Skonwertuj do Editable-Poly

6. wejdz w Edycję Faców, w zakładce Polygon Properies masz Select by ID.

Zaznacz ID 1 -> Jak widzisz zaznaczyły ci się wszystkie te objekty które miały 1 I teraz poprostu Detach i gotowe

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.