Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

czolem

 

siedze, siedze i wysiedziec nie moge - mianowicie

 

w jaki sposob moge otrzymac kanal alpha z konkretnego obiektu w scenie?

normanie alpha w wychodzi jak obiekt jest na golym backgroundzie

a jak np mam krzeslo w pomieszczeniu i chce miec kanal alpha tego krzesla...?

 

moglby ktos napisac co gdzie kliknac? na "spot3d" nie doszukalem sie jasnych informacji

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

No to poczytaj o VRayMtlWrapper :)

 

Jeśli obiekt ma nadany tenże materiał (a w nim ustwione cos tam na -1 :P i pozaznaczane wszystko od alphy? - sorry nie pamietam nazw, wszystko robie z pamieci :P) wtedy przy zapisie do tif'a obiekty z VrayMtlWrapperem maja alphe :)

Napisano

Nie rozumie problemu. Vray ma domyślnie ustawioną alfe na renderowanie, więc skoro chcesz alfe krzesła to chowasz wszystko oprócz niego i renderujesz. Możesz też ustawić właściwości obiektów (poza krzesłem) na alpha contribution -1 w zakładce system renderera jeżeli oprócz krzesła potrzebujesz jego cienie na geometrii pokoju. Niestety pamiętać należy że VrMatWrapper nie działa poprawnie z matreriałami mieszanymi (jak blend czy composite).

Napisano

dziekuje panowie :)

contribution jakos mi umknelo kurde hehe czytalem o tym nawet

 

a "isolate" i rendering po dwa razy jakos mi sie nie usmiechal

mialem zrobic kilka renderow w rozdzialce 3k +alpha

ale juz sobie poradzilem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności