Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

czolem

 

siedze, siedze i wysiedziec nie moge - mianowicie

 

w jaki sposob moge otrzymac kanal alpha z konkretnego obiektu w scenie?

normanie alpha w wychodzi jak obiekt jest na golym backgroundzie

a jak np mam krzeslo w pomieszczeniu i chce miec kanal alpha tego krzesla...?

 

moglby ktos napisac co gdzie kliknac? na "spot3d" nie doszukalem sie jasnych informacji

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 656
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

No to poczytaj o VRayMtlWrapper :)

 

Jeśli obiekt ma nadany tenże materiał (a w nim ustwione cos tam na -1 :P i pozaznaczane wszystko od alphy? - sorry nie pamietam nazw, wszystko robie z pamieci :P) wtedy przy zapisie do tif'a obiekty z VrayMtlWrapperem maja alphe :)

Napisano

Nie rozumie problemu. Vray ma domyślnie ustawioną alfe na renderowanie, więc skoro chcesz alfe krzesła to chowasz wszystko oprócz niego i renderujesz. Możesz też ustawić właściwości obiektów (poza krzesłem) na alpha contribution -1 w zakładce system renderera jeżeli oprócz krzesła potrzebujesz jego cienie na geometrii pokoju. Niestety pamiętać należy że VrMatWrapper nie działa poprawnie z matreriałami mieszanymi (jak blend czy composite).

Napisano
  • Autor

dziekuje panowie :)

contribution jakos mi umknelo kurde hehe czytalem o tym nawet

 

a "isolate" i rendering po dwa razy jakos mi sie nie usmiechal

mialem zrobic kilka renderow w rozdzialce 3k +alpha

ale juz sobie poradzilem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności