Skocz do zawartości

Gęstośćsiatki ?


Rekomendowane odpowiedzi

Gość evelyn1307
Napisano

Gdzie sie zmienai w 3ds max gestosc siatki ?

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

To zależy co masz dokładnie na myśli >>>można to osiągnąć MS (Mesh Smooth) lub samemu modelując obiekt robić gęstą siatkę itd. jest także opcja Turbo Smooth . w zasadzie robi prawie to samo co MS ale mam mniej opcji w ustawieniach. Pewnie są jeszcze inne sposoby ja znam te , mam nadzieję ze pomogłem.........;) o xeav mnie uprzedził................... myślałem ze jestem 1 heh :]

Gość evelyn1307
Napisano

robie przykład ze strony takei coś jak niżej

 

rys.jpg

 

moz-screenshot.jpgmoz-screenshot-1.jpg

 

i tma pisze tak

 

Jeżeli obiekt nie podąża gładko za gizmem, zwiększ gęstość siatki wzdłuż osi skręcania.

 

no i nie chce mi wyjść takei coś jak na rysunku tzn takei bardzo skręcone wychodzi ale mało skręcone robiet ow 3ds max 6

Napisano

Tesselate, connect, cut, slice plane, inset, extrude, bevel - to wszystko pomoże podzielić siatke przy edycji.

Turbo smooth, oprócz mniejszej ilości opcji, jak to Nvidia napisał, ma szybsze algorytmy wygładzania siatki.

Za pomocą mesh smooth mozna edytować wetrexy i edge (pozycje, siłę wygładzania dla poszczególnego wertexa/edga). Wtedy ma sie pełną kontrole nad wygładzonym modelem

 

[edit]

Nałóż po prostu na tego boxa modyfikator tesselate, lub zwiększ Lenght/width/height Segs. Jak użyjesz tesselate, to uważaj, żeby znalazł się w stosie poniżej innych modyfikatorów

 

Pozdrófka i witam na forum ;D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności