Gość evelyn1307 Napisano 18 Lipiec 2006 Napisano 18 Lipiec 2006 Gdzie sie zmienai w 3ds max gestosc siatki ?
xeav Napisano 18 Lipiec 2006 Napisano 18 Lipiec 2006 W opcjach Tubro/Mesh Smooth zwiększ 'interiations'
NV Napisano 18 Lipiec 2006 Napisano 18 Lipiec 2006 To zależy co masz dokładnie na myśli >>>można to osiągnąć MS (Mesh Smooth) lub samemu modelując obiekt robić gęstą siatkę itd. jest także opcja Turbo Smooth . w zasadzie robi prawie to samo co MS ale mam mniej opcji w ustawieniach. Pewnie są jeszcze inne sposoby ja znam te , mam nadzieję ze pomogłem.........;) o xeav mnie uprzedził................... myślałem ze jestem 1 heh :]
Gość evelyn1307 Napisano 18 Lipiec 2006 Napisano 18 Lipiec 2006 robie przykład ze strony takei coś jak niżej i tma pisze tak Jeżeli obiekt nie podąża gładko za gizmem, zwiększ gęstość siatki wzdłuż osi skręcania. no i nie chce mi wyjść takei coś jak na rysunku tzn takei bardzo skręcone wychodzi ale mało skręcone robiet ow 3ds max 6
voyager Napisano 18 Lipiec 2006 Napisano 18 Lipiec 2006 Tesselate, connect, cut, slice plane, inset, extrude, bevel - to wszystko pomoże podzielić siatke przy edycji. Turbo smooth, oprócz mniejszej ilości opcji, jak to Nvidia napisał, ma szybsze algorytmy wygładzania siatki. Za pomocą mesh smooth mozna edytować wetrexy i edge (pozycje, siłę wygładzania dla poszczególnego wertexa/edga). Wtedy ma sie pełną kontrole nad wygładzonym modelem [edit] Nałóż po prostu na tego boxa modyfikator tesselate, lub zwiększ Lenght/width/height Segs. Jak użyjesz tesselate, to uważaj, żeby znalazł się w stosie poniżej innych modyfikatorów Pozdrófka i witam na forum ;D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się