Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Gdzie sie zmienai w 3ds max gestosc siatki ?

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 867
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

To zależy co masz dokładnie na myśli >>>można to osiągnąć MS (Mesh Smooth) lub samemu modelując obiekt robić gęstą siatkę itd. jest także opcja Turbo Smooth . w zasadzie robi prawie to samo co MS ale mam mniej opcji w ustawieniach. Pewnie są jeszcze inne sposoby ja znam te , mam nadzieję ze pomogłem.........;) o xeav mnie uprzedził................... myślałem ze jestem 1 heh :]

Napisano

robie przykład ze strony takei coś jak niżej

 

rys.jpg

 

moz-screenshot.jpgmoz-screenshot-1.jpg

 

i tma pisze tak

 

Jeżeli obiekt nie podąża gładko za gizmem, zwiększ gęstość siatki wzdłuż osi skręcania.

 

no i nie chce mi wyjść takei coś jak na rysunku tzn takei bardzo skręcone wychodzi ale mało skręcone robiet ow 3ds max 6

Napisano

Tesselate, connect, cut, slice plane, inset, extrude, bevel - to wszystko pomoże podzielić siatke przy edycji.

Turbo smooth, oprócz mniejszej ilości opcji, jak to Nvidia napisał, ma szybsze algorytmy wygładzania siatki.

Za pomocą mesh smooth mozna edytować wetrexy i edge (pozycje, siłę wygładzania dla poszczególnego wertexa/edga). Wtedy ma sie pełną kontrole nad wygładzonym modelem

 

[edit]

Nałóż po prostu na tego boxa modyfikator tesselate, lub zwiększ Lenght/width/height Segs. Jak użyjesz tesselate, to uważaj, żeby znalazł się w stosie poniżej innych modyfikatorów

 

Pozdrófka i witam na forum ;D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności