Napisano 18 Lipiec 200618 l To zależy co masz dokładnie na myśli >>>można to osiągnąć MS (Mesh Smooth) lub samemu modelując obiekt robić gęstą siatkę itd. jest także opcja Turbo Smooth . w zasadzie robi prawie to samo co MS ale mam mniej opcji w ustawieniach. Pewnie są jeszcze inne sposoby ja znam te , mam nadzieję ze pomogłem.........;) o xeav mnie uprzedził................... myślałem ze jestem 1 heh :]
Napisano 18 Lipiec 200618 l robie przykład ze strony takei coś jak niżej i tma pisze tak Jeżeli obiekt nie podąża gładko za gizmem, zwiększ gęstość siatki wzdłuż osi skręcania. no i nie chce mi wyjść takei coś jak na rysunku tzn takei bardzo skręcone wychodzi ale mało skręcone robiet ow 3ds max 6
Napisano 18 Lipiec 200618 l Tesselate, connect, cut, slice plane, inset, extrude, bevel - to wszystko pomoże podzielić siatke przy edycji. Turbo smooth, oprócz mniejszej ilości opcji, jak to Nvidia napisał, ma szybsze algorytmy wygładzania siatki. Za pomocą mesh smooth mozna edytować wetrexy i edge (pozycje, siłę wygładzania dla poszczególnego wertexa/edga). Wtedy ma sie pełną kontrole nad wygładzonym modelem [edit] Nałóż po prostu na tego boxa modyfikator tesselate, lub zwiększ Lenght/width/height Segs. Jak użyjesz tesselate, to uważaj, żeby znalazł się w stosie poniżej innych modyfikatorów Pozdrófka i witam na forum ;D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto