szelix Napisano 11 Wrzesień 2003 Napisano 11 Wrzesień 2003 Witam Może to lamerskie pytanie no ale ... Jak zrobić żeby np. walec został poszatkowany na kilka części i później każda z tych części mogła spaść ? Pozdrawiam
szelix Napisano 25 Wrzesień 2003 Autor Napisano 25 Wrzesień 2003 Witam Widze ze wreście jakiś fachowiec zaglądną tu:)jeszcze nie sprawdzałem ale pewnie to będzie TO:) Pozdrawiam
Bacry Napisano 29 Wrzesień 2003 Napisano 29 Wrzesień 2003 Trochę zbyt prosto. Nie wiem czy nie będzie widać miejsc podziału. Detach to zrobi ale będą to tylko powierzchnie bez środka. Ogólnie trzeba zrobić kawałki i ustawić obok siebie. Przy tworzeniu części trzeba korzystać z tych wczesniej utworzonych. Jeżeli będzie widać miejsca połączenia to zrób dodatkowo drugi obiekt cały, który potem będziesz sukcesywnie zasłaniał odsłaniając części odkrojone (opacity plus blend material). Pozdrawiam Bacry
Kondor Napisano 29 Wrzesień 2003 Napisano 29 Wrzesień 2003 w tutorialkach na www.3dtotal.com mozesz znalezc tutorial: Simulating Cutting and Cracking Effects by Akash Karmakar. mysle ze moglby ci on pomoc:)
szelix Napisano 1 Październik 2003 Autor Napisano 1 Październik 2003 Witam Dzięki za pomoc!! detach się dobrze sprawdza i jest wystarczaj±cy do mojej animki:)ale oczywi¶cie też sprawdze dzałanie drugiego sposobu Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się