Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

 

Może to lamerskie pytanie no ale ...

 

Jak zrobić żeby np. walec został poszatkowany na kilka części i później każda z tych części mogła spaść ?

 

Pozdrawiam

 

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Trochę zbyt prosto. Nie wiem czy nie będzie widać miejsc podziału. Detach to zrobi ale będą to tylko powierzchnie bez środka. Ogólnie trzeba zrobić kawałki i ustawić obok siebie. Przy tworzeniu części trzeba korzystać z tych wczesniej utworzonych. Jeżeli będzie widać miejsca połączenia to zrób dodatkowo drugi obiekt cały, który potem będziesz sukcesywnie zasłaniał odsłaniając części odkrojone (opacity plus blend material).

Pozdrawiam Bacry

Napisano

w tutorialkach na www.3dtotal.com mozesz znalezc tutorial: Simulating Cutting and Cracking Effects by Akash Karmakar. mysle ze moglby ci on pomoc:)

Napisano

Witam

 

Dzięki za pomoc!! detach się dobrze sprawdza i jest wystarczaj±cy do mojej animki:)ale oczywi¶cie też sprawdze dzałanie drugiego sposobu

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności