Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

 

Może to lamerskie pytanie no ale ...

 

Jak zrobić żeby np. walec został poszatkowany na kilka części i później każda z tych części mogła spaść ?

 

Pozdrawiam

 

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Witam

 

Widze ze wreście jakiś fachowiec zaglądną tu:)jeszcze nie sprawdzałem ale pewnie to będzie TO:)

 

Pozdrawiam

Napisano

Trochę zbyt prosto. Nie wiem czy nie będzie widać miejsc podziału. Detach to zrobi ale będą to tylko powierzchnie bez środka. Ogólnie trzeba zrobić kawałki i ustawić obok siebie. Przy tworzeniu części trzeba korzystać z tych wczesniej utworzonych. Jeżeli będzie widać miejsca połączenia to zrób dodatkowo drugi obiekt cały, który potem będziesz sukcesywnie zasłaniał odsłaniając części odkrojone (opacity plus blend material).

Pozdrawiam Bacry

Napisano

w tutorialkach na www.3dtotal.com mozesz znalezc tutorial: Simulating Cutting and Cracking Effects by Akash Karmakar. mysle ze moglby ci on pomoc:)

Napisano
  • Autor

Witam

 

Dzięki za pomoc!! detach się dobrze sprawdza i jest wystarczaj±cy do mojej animki:)ale oczywi¶cie też sprawdze dzałanie drugiego sposobu

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności