Napisano 11 Wrzesień 200321 l Witam Może to lamerskie pytanie no ale ... Jak zrobić żeby np. walec został poszatkowany na kilka części i później każda z tych części mogła spaść ? Pozdrawiam
Napisano 25 Wrzesień 200321 l Autor Witam Widze ze wreście jakiś fachowiec zaglądną tu:)jeszcze nie sprawdzałem ale pewnie to będzie TO:) Pozdrawiam
Napisano 29 Wrzesień 200321 l Trochę zbyt prosto. Nie wiem czy nie będzie widać miejsc podziału. Detach to zrobi ale będą to tylko powierzchnie bez środka. Ogólnie trzeba zrobić kawałki i ustawić obok siebie. Przy tworzeniu części trzeba korzystać z tych wczesniej utworzonych. Jeżeli będzie widać miejsca połączenia to zrób dodatkowo drugi obiekt cały, który potem będziesz sukcesywnie zasłaniał odsłaniając części odkrojone (opacity plus blend material). Pozdrawiam Bacry
Napisano 29 Wrzesień 200321 l w tutorialkach na www.3dtotal.com mozesz znalezc tutorial: Simulating Cutting and Cracking Effects by Akash Karmakar. mysle ze moglby ci on pomoc:)
Napisano 1 Październik 200321 l Autor Witam Dzięki za pomoc!! detach się dobrze sprawdza i jest wystarczaj±cy do mojej animki:)ale oczywi¶cie też sprawdze dzałanie drugiego sposobu Pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto