trosiek Napisano 21 Lipiec 2006 Share Napisano 21 Lipiec 2006 Witam! Jestem tu nowy :D wczoraj bawiłem się troszkę 3dsmax'em i wyszedł mi iPOD.Wiem że nie jest najlepszy, nie wygląda realistycznie (VRay jakoś nie działał u mnie:/). To moja pierwsza taka "ładniejsza" konstrukcja :D Oto ona: http://img93.imageshack.us/my.php?image=render1mx0.jpg http://img154.imageshack.us/my.php?image=render4km0.jpg http://img204.imageshack.us/my.php?image=render6ma1.jpg komentujcie! :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maverick sheep Napisano 21 Lipiec 2006 Share Napisano 21 Lipiec 2006 Witamy na forum :) jako ze pierwszy post, pierwsza praca to przede wszystkim zapalu do pracy i niegasnacej checi poglebiania wiedzy 3D :) a co do pracy mnie nie przekonuje sposob poadania tzn to czarne tlo lepiej takie obiekty umiescic w jakiems studio z szarym podlozem i nie koniecznie sie musi odbijac :) nio i guziki play itd tez mogles sie pokusic o wymodelowanie..nie wiem rowniez z czego jest zrobiony ten ipod czy z plastiku czy metal a powinno byc wiadome:) no i to chyba tyle jak na pierwsza prace to jest dobrze ale zawszemoze byc lepiej.. i staraj sie raczej prace narazie wrzucac do dzialu WIP bo z pomoca forumowiczow szybciej ruszysz do przodu pozdrawiam i zycze powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaccunio Napisano 21 Lipiec 2006 Share Napisano 21 Lipiec 2006 Mysle ze chamfer box z dwoma extrudami i nalozona textura, to chyba nie jest cos co moznaby jakos konstruktywnie ocenic... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trosiek Napisano 21 Lipiec 2006 Autor Share Napisano 21 Lipiec 2006 było modelowane z boxa. mesh smooth mało dało-mogło być bez. tekstury to były tylko wyświetlacz i to kółeczko play itp. dalej był normalny "materiał". Nie mogłem się tu zbytnio rozpędzać jeśli chodzi o otoczenie. Mój komputer: PIII 500 MHz+karta graf. Nvidia Rivia TNT2 16 MB, RAM 192 MB. Jedyne dobre z tego kompa to 80GB Dysk :P Ale niedługo zmieniam :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 21 Lipiec 2006 Share Napisano 21 Lipiec 2006 co do otoczenia i kompa to nie jest az tak zle wystarczy umiejetnie poukrywać modele na wartwach, ustawic widocznosc tyklo pod renderem i git Model twoj wydaje mi sie troszke za gruby i za krotki od dołu. chociaz na podłoge plane mogłes dać zeby nie był widoczny czarny evirmoment a dało by cienie ktore dają troszke realistyki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JunioR Napisano 21 Lipiec 2006 Share Napisano 21 Lipiec 2006 czesc sam rozumiesz box+smooth duzo sie nie oceni ale jak na początki do dobrze ze zaczynasz od takich prostych rzeczy a nie porywasz sie na auta, organike, wiele bylo takich osób, ktore szybko zrezygnowały w ten sposób z grafiki. pozdrawiam :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trosiek Napisano 21 Lipiec 2006 Autor Share Napisano 21 Lipiec 2006 co do otoczenia i kompa to nie jest az tak zle wystarczy umiejetnie poukrywać modele na wartwach, ustawic widocznosc tyklo pod renderem i git A może powiesz jak to się robi?sorry ale ja nie wiem... umiem zrobić tylko tak żeby nie było widać ich w renderze i warstwach ;P Model twoj wydaje mi sie troszke za gruby i za krotki od dołu.iPOD ma takie wymiary: 10,6x6,1x1,1 - to wersja 30GB - wszystkie wymiary były zachowane w pracy. Wersja 60GB jest jeszcze grubsza 1,4 cm :P dzięki za pomocne komentarze :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się