Napisano 21 Lipiec 200618 l Witam! Jestem tu nowy :D wczoraj bawiłem się troszkę 3dsmax'em i wyszedł mi iPOD.Wiem że nie jest najlepszy, nie wygląda realistycznie (VRay jakoś nie działał u mnie:/). To moja pierwsza taka "ładniejsza" konstrukcja :D Oto ona: http://img93.imageshack.us/my.php?image=render1mx0.jpg http://img154.imageshack.us/my.php?image=render4km0.jpg http://img204.imageshack.us/my.php?image=render6ma1.jpg komentujcie! :D
Napisano 21 Lipiec 200618 l Witamy na forum :) jako ze pierwszy post, pierwsza praca to przede wszystkim zapalu do pracy i niegasnacej checi poglebiania wiedzy 3D :) a co do pracy mnie nie przekonuje sposob poadania tzn to czarne tlo lepiej takie obiekty umiescic w jakiems studio z szarym podlozem i nie koniecznie sie musi odbijac :) nio i guziki play itd tez mogles sie pokusic o wymodelowanie..nie wiem rowniez z czego jest zrobiony ten ipod czy z plastiku czy metal a powinno byc wiadome:) no i to chyba tyle jak na pierwsza prace to jest dobrze ale zawszemoze byc lepiej.. i staraj sie raczej prace narazie wrzucac do dzialu WIP bo z pomoca forumowiczow szybciej ruszysz do przodu pozdrawiam i zycze powodzenia
Napisano 21 Lipiec 200618 l Mysle ze chamfer box z dwoma extrudami i nalozona textura, to chyba nie jest cos co moznaby jakos konstruktywnie ocenic...
Napisano 21 Lipiec 200618 l Autor było modelowane z boxa. mesh smooth mało dało-mogło być bez. tekstury to były tylko wyświetlacz i to kółeczko play itp. dalej był normalny "materiał". Nie mogłem się tu zbytnio rozpędzać jeśli chodzi o otoczenie. Mój komputer: PIII 500 MHz+karta graf. Nvidia Rivia TNT2 16 MB, RAM 192 MB. Jedyne dobre z tego kompa to 80GB Dysk :P Ale niedługo zmieniam :D
Napisano 21 Lipiec 200618 l co do otoczenia i kompa to nie jest az tak zle wystarczy umiejetnie poukrywać modele na wartwach, ustawic widocznosc tyklo pod renderem i git Model twoj wydaje mi sie troszke za gruby i za krotki od dołu. chociaz na podłoge plane mogłes dać zeby nie był widoczny czarny evirmoment a dało by cienie ktore dają troszke realistyki.
Napisano 21 Lipiec 200618 l czesc sam rozumiesz box+smooth duzo sie nie oceni ale jak na początki do dobrze ze zaczynasz od takich prostych rzeczy a nie porywasz sie na auta, organike, wiele bylo takich osób, ktore szybko zrezygnowały w ten sposób z grafiki. pozdrawiam :]
Napisano 21 Lipiec 200618 l Autor co do otoczenia i kompa to nie jest az tak zle wystarczy umiejetnie poukrywać modele na wartwach, ustawic widocznosc tyklo pod renderem i git A może powiesz jak to się robi?sorry ale ja nie wiem... umiem zrobić tylko tak żeby nie było widać ich w renderze i warstwach ;P Model twoj wydaje mi sie troszke za gruby i za krotki od dołu.iPOD ma takie wymiary: 10,6x6,1x1,1 - to wersja 30GB - wszystkie wymiary były zachowane w pracy. Wersja 60GB jest jeszcze grubsza 1,4 cm :P dzięki za pomocne komentarze :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto