Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

 

Jestem tu nowy :D wczoraj bawiłem się troszkę 3dsmax'em i wyszedł mi iPOD.Wiem że nie jest najlepszy, nie wygląda realistycznie (VRay jakoś nie działał u mnie:/). To moja pierwsza taka "ładniejsza" konstrukcja :D Oto ona:

 

http://img93.imageshack.us/my.php?image=render1mx0.jpg

http://img154.imageshack.us/my.php?image=render4km0.jpg

http://img204.imageshack.us/my.php?image=render6ma1.jpg

 

komentujcie! :D

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Witamy na forum :) jako ze pierwszy post, pierwsza praca to przede wszystkim zapalu do pracy i niegasnacej checi poglebiania wiedzy 3D :)

a co do pracy mnie nie przekonuje sposob poadania tzn to czarne tlo lepiej takie obiekty umiescic w jakiems studio z szarym podlozem i nie koniecznie sie musi odbijac :) nio i guziki play itd tez mogles sie pokusic o wymodelowanie..nie wiem rowniez z czego jest zrobiony ten ipod czy z plastiku czy metal a powinno byc wiadome:)

no i to chyba tyle jak na pierwsza prace to jest dobrze ale zawszemoze byc lepiej.. i staraj sie raczej prace narazie wrzucac do dzialu WIP bo z pomoca forumowiczow szybciej ruszysz do przodu

pozdrawiam i zycze powodzenia

Napisano

było modelowane z boxa. mesh smooth mało dało-mogło być bez. tekstury to były tylko wyświetlacz i to kółeczko play itp. dalej był normalny "materiał". Nie mogłem się tu zbytnio rozpędzać jeśli chodzi o otoczenie. Mój komputer: PIII 500 MHz+karta graf. Nvidia Rivia TNT2 16 MB, RAM 192 MB. Jedyne dobre z tego kompa to 80GB Dysk :P Ale niedługo zmieniam :D

Napisano

co do otoczenia i kompa to nie jest az tak zle wystarczy umiejetnie poukrywać modele na wartwach, ustawic widocznosc tyklo pod renderem i git

Model twoj wydaje mi sie troszke za gruby i za krotki od dołu.

chociaz na podłoge plane mogłes dać zeby nie był widoczny czarny evirmoment a dało by cienie ktore dają troszke realistyki.

Napisano

czesc

sam rozumiesz box+smooth duzo sie nie oceni ale jak na początki do dobrze ze zaczynasz od takich prostych rzeczy a nie porywasz sie na auta, organike, wiele bylo takich osób, ktore szybko zrezygnowały w ten sposób z grafiki.

 

pozdrawiam :]

Napisano
co do otoczenia i kompa to nie jest az tak zle wystarczy umiejetnie poukrywać modele na wartwach, ustawic widocznosc tyklo pod renderem i git

A może powiesz jak to się robi?sorry ale ja nie wiem... umiem zrobić tylko tak żeby nie było widać ich w renderze i warstwach ;P

 

Model twoj wydaje mi sie troszke za gruby i za krotki od dołu.
iPOD ma takie wymiary: 10,6x6,1x1,1 - to wersja 30GB - wszystkie wymiary były zachowane w pracy. Wersja 60GB jest jeszcze grubsza 1,4 cm :P dzięki za pomocne komentarze :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności