Napisano 21 Lipiec 200618 l Premiera vraya w wersji 1.5 jest blisko więcej informacji można znaleźć pod tymi adresami http://www.chaosgroup.com/forum/phpBB2/viewtopic.php?t=15944&sid=946330a44ee09fc632edb66b6ae372ec http://vray.info/news/n0384.asp nowe funkcje Full render elements support inside 3dsmax with nearly 30 render elements available; Physically based sun and sky for simulating the natural daylight illumination of the Earth; Physically based camera model with real-world parameters (exposure, distortion etc); New material types (VRayBlendMtl for layering materials in an efficient manner, VRay2SidedMtl for simulating thin translucent surfaces, VRayFastSSS for simulating subsurface scattering in translucent materials like humnan skin, and more); Detail enhancement for the irradiance map - a blend between the irradiance map and QMC GI to bring the best of both worlds; Adaptive path tracing; VRayDirt texture map for simulating dirt or ambient occlusion; Improved distributed rendering; Improved V-Ray virtual frame buffer; Multi-platform SDK for extended virtually any part of the rendering engine; i wiele innych...
Napisano 21 Lipiec 200618 l jee, to jeszcze miesiąc + czas na dostarczenie super dongle na usb które zapewne tak jak w przypadku HP bedize sie kisić prawie każdemu ;]
Napisano 21 Lipiec 200618 l Autor Dokąd dąży ten Vray... dąży do multiplatform :) zobaczymy czy za przykładem pójdą cebas i splutterfish
Napisano 21 Lipiec 200618 l -Detail enhancement for the irradiance map - a blend between the irradiance map and QMC GI to bring the best of both worlds; -Adaptive path tracing hoo! Adaptive path tracing - tego w moim vrayu nie znalazłem, a pomoć w niektórych wersjach był ;]
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto