Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Nie wiem jak zrobić coś takiego.

1. Na pustej scenie pojawia się siatka obiektu - jego kolejne elementy

2. Gdy siatka się już pojawi, na jej miejsce ukazują się elementy w normalnym widoku, z teksturami, światłem itp.

 

Wyrenderować siatke umiem - w opcjach renderera (scanline) w advanced lighting zaznaczyć po prostu dopowiednią opcję.

Ale nie wiem jak połączyć render siatki z normalnym widokiem.

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 814
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

wyrenderowac do pojedynczych jpegow tifow czy czegos tak i potem w jakims programie do postprodukcji - momenty posrendnie to po prostu 2 zdjecia nalozone na siebie z przezroczystoscia od 0 do 100 %

Napisano
  • Autor

Ok rozumiem, ale co gdy kamera się porusza? Siatka jest w ruchu (30 kl/s) a przemiana ma trwać 1 sekunde? Przecież nie będę 30 jpgów edytował w jakimś tam programie. Tekstury na siatce mogą się pojawiać, albo z kryciem od 0 do 100% albo za pomoca jakiejś maski, tylko jak to zrobić?

Napisano

heh, do tego sluza programy do postprodukcji..

przykladowe rozwiazanie Twojego problemu:

renderujesz najpierw sekwencje z siatka, potem ta sama sekwencje z teksturami

zapis robisz albo od razu do jakiegos AVI (odradzam) albo do sekwencji jpg czy tif, tga etc..

ladujesz do takiego np. Adobe AfterEffects obydwie sekwencje, ustawiasz ta z teksturami nad ta z siatka na timeline. i robisz klucze dla opacity (przykladowo w 1 klatce ustawiasz 0% a w ostatniej 100% dla warstwy z teksturami)

to tak w skrocie;)

pozdr..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności