alojzy Napisano 22 Lipiec 2006 Napisano 22 Lipiec 2006 Nie wiem jak zrobić coś takiego. 1. Na pustej scenie pojawia się siatka obiektu - jego kolejne elementy 2. Gdy siatka się już pojawi, na jej miejsce ukazują się elementy w normalnym widoku, z teksturami, światłem itp. Wyrenderować siatke umiem - w opcjach renderera (scanline) w advanced lighting zaznaczyć po prostu dopowiednią opcję. Ale nie wiem jak połączyć render siatki z normalnym widokiem.
maverick sheep Napisano 22 Lipiec 2006 Napisano 22 Lipiec 2006 wyrenderowac do pojedynczych jpegow tifow czy czegos tak i potem w jakims programie do postprodukcji - momenty posrendnie to po prostu 2 zdjecia nalozone na siebie z przezroczystoscia od 0 do 100 %
alojzy Napisano 22 Lipiec 2006 Autor Napisano 22 Lipiec 2006 Ok rozumiem, ale co gdy kamera się porusza? Siatka jest w ruchu (30 kl/s) a przemiana ma trwać 1 sekunde? Przecież nie będę 30 jpgów edytował w jakimś tam programie. Tekstury na siatce mogą się pojawiać, albo z kryciem od 0 do 100% albo za pomoca jakiejś maski, tylko jak to zrobić?
mt Napisano 22 Lipiec 2006 Napisano 22 Lipiec 2006 heh, do tego sluza programy do postprodukcji.. przykladowe rozwiazanie Twojego problemu: renderujesz najpierw sekwencje z siatka, potem ta sama sekwencje z teksturami zapis robisz albo od razu do jakiegos AVI (odradzam) albo do sekwencji jpg czy tif, tga etc.. ladujesz do takiego np. Adobe AfterEffects obydwie sekwencje, ustawiasz ta z teksturami nad ta z siatka na timeline. i robisz klucze dla opacity (przykladowo w 1 klatce ustawiasz 0% a w ostatniej 100% dla warstwy z teksturami) to tak w skrocie;) pozdr..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się