Napisano 22 Lipiec 200618 l Nie wiem jak zrobić coś takiego. 1. Na pustej scenie pojawia się siatka obiektu - jego kolejne elementy 2. Gdy siatka się już pojawi, na jej miejsce ukazują się elementy w normalnym widoku, z teksturami, światłem itp. Wyrenderować siatke umiem - w opcjach renderera (scanline) w advanced lighting zaznaczyć po prostu dopowiednią opcję. Ale nie wiem jak połączyć render siatki z normalnym widokiem.
Napisano 22 Lipiec 200618 l wyrenderowac do pojedynczych jpegow tifow czy czegos tak i potem w jakims programie do postprodukcji - momenty posrendnie to po prostu 2 zdjecia nalozone na siebie z przezroczystoscia od 0 do 100 %
Napisano 22 Lipiec 200618 l Autor Ok rozumiem, ale co gdy kamera się porusza? Siatka jest w ruchu (30 kl/s) a przemiana ma trwać 1 sekunde? Przecież nie będę 30 jpgów edytował w jakimś tam programie. Tekstury na siatce mogą się pojawiać, albo z kryciem od 0 do 100% albo za pomoca jakiejś maski, tylko jak to zrobić?
Napisano 22 Lipiec 200618 l heh, do tego sluza programy do postprodukcji.. przykladowe rozwiazanie Twojego problemu: renderujesz najpierw sekwencje z siatka, potem ta sama sekwencje z teksturami zapis robisz albo od razu do jakiegos AVI (odradzam) albo do sekwencji jpg czy tif, tga etc.. ladujesz do takiego np. Adobe AfterEffects obydwie sekwencje, ustawiasz ta z teksturami nad ta z siatka na timeline. i robisz klucze dla opacity (przykladowo w 1 klatce ustawiasz 0% a w ostatniej 100% dla warstwy z teksturami) to tak w skrocie;) pozdr..
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto