Jump to content

Render siatki, a potem nałożenie tekstur


alojzy

Recommended Posts

Nie wiem jak zrobić coś takiego.

1. Na pustej scenie pojawia się siatka obiektu - jego kolejne elementy

2. Gdy siatka się już pojawi, na jej miejsce ukazują się elementy w normalnym widoku, z teksturami, światłem itp.

 

Wyrenderować siatke umiem - w opcjach renderera (scanline) w advanced lighting zaznaczyć po prostu dopowiednią opcję.

Ale nie wiem jak połączyć render siatki z normalnym widokiem.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Ok rozumiem, ale co gdy kamera się porusza? Siatka jest w ruchu (30 kl/s) a przemiana ma trwać 1 sekunde? Przecież nie będę 30 jpgów edytował w jakimś tam programie. Tekstury na siatce mogą się pojawiać, albo z kryciem od 0 do 100% albo za pomoca jakiejś maski, tylko jak to zrobić?

Link to comment
Share on other sites

heh, do tego sluza programy do postprodukcji..

przykladowe rozwiazanie Twojego problemu:

renderujesz najpierw sekwencje z siatka, potem ta sama sekwencje z teksturami

zapis robisz albo od razu do jakiegos AVI (odradzam) albo do sekwencji jpg czy tif, tga etc..

ladujesz do takiego np. Adobe AfterEffects obydwie sekwencje, ustawiasz ta z teksturami nad ta z siatka na timeline. i robisz klucze dla opacity (przykladowo w 1 klatce ustawiasz 0% a w ostatniej 100% dla warstwy z teksturami)

to tak w skrocie;)

pozdr..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy