Skocz do zawartości

Render siatki, a potem nałożenie tekstur


alojzy

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem jak zrobić coś takiego.

1. Na pustej scenie pojawia się siatka obiektu - jego kolejne elementy

2. Gdy siatka się już pojawi, na jej miejsce ukazują się elementy w normalnym widoku, z teksturami, światłem itp.

 

Wyrenderować siatke umiem - w opcjach renderera (scanline) w advanced lighting zaznaczyć po prostu dopowiednią opcję.

Ale nie wiem jak połączyć render siatki z normalnym widokiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Ok rozumiem, ale co gdy kamera się porusza? Siatka jest w ruchu (30 kl/s) a przemiana ma trwać 1 sekunde? Przecież nie będę 30 jpgów edytował w jakimś tam programie. Tekstury na siatce mogą się pojawiać, albo z kryciem od 0 do 100% albo za pomoca jakiejś maski, tylko jak to zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh, do tego sluza programy do postprodukcji..

przykladowe rozwiazanie Twojego problemu:

renderujesz najpierw sekwencje z siatka, potem ta sama sekwencje z teksturami

zapis robisz albo od razu do jakiegos AVI (odradzam) albo do sekwencji jpg czy tif, tga etc..

ladujesz do takiego np. Adobe AfterEffects obydwie sekwencje, ustawiasz ta z teksturami nad ta z siatka na timeline. i robisz klucze dla opacity (przykladowo w 1 klatce ustawiasz 0% a w ostatniej 100% dla warstwy z teksturami)

to tak w skrocie;)

pozdr..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności