Napisano 24 Lipiec 200618 l Chciałbym wymodelować sobie jakąś postać, ale przykładowo gdy wymodeluje ją z rękami rozłożonymi na boki to gdy będe chciał je opuścić później troche mi zejdzie z przeprawianiem siatki, inne ułożenie barku jest wtedy no i wogóle troche roboty dodatkowej, tak samo zgięcia w kolanach itd. Nie za dobrze znam maxa ale mam nadzieje że jest jakaś funkcja odpowiadająca za stawy,zawiasy itp. Mógłby mi ktoś powiedzieć jak to zrobić?
Napisano 24 Lipiec 200618 l Autor ok, dzięki, jeszcze tylko pamiętam gdzieś widziałem tutka o animacji skoku ludzika na nogi czy coś takiego, ale nie moge go znaleźć, może ktoś ma linka?
Napisano 24 Lipiec 200618 l Mając już postać, tworzysz sobie jej szkielecik, przyłączać model do kości, skinnujesz. Teraz transformując kości tego szieletu, zmieniał będziesz także ksztalt modelu. Właśnie tak robi się animacje. BTW jeśli to nie ma być animacja, to po poprawnym ułożeniu postaci, poprzesuwaj jeszcze wierzchołki, aby wszystko dobrze wyglądało. Zlikwidjesz w ten sposób błędy w skinnowaniu. [edit] O_o ubiegli mnie...