pecet Napisano 26 Lipiec 2006 Napisano 26 Lipiec 2006 taki błąd mi się pojawia jak sobie renderuje moją scenkę z samochodem, wcześniej było ok, jak był tylko jeden mr area spot, a jak wstawiłem drugi to mi sie właśnie taki błąd pokazuje że no photons stored after emissing 100000 (chyba) photons, i zwiększałem liczbę photonów i inee ustawienia przestawiałem i niewiem, wyrenderował się mimo błędów ale jest za ciemno jak na dwa światła , już z jednym było jaśniej włączona jest kaustyka GI i FG edit: w załączniku ta właśnie scenka, jeszcze niewiem jak rozwiązać problem świateł, wcześniej (w max 6) jak dałem ten materiał to było ok, a teraz (w max 8) ten sam mat i czarny wychodzi, podkreśle że wcześniej też było w ciemnym studio i wkońcu jeszcze nie wiem dlaczego szyby takie ciemne i nic w środku nie widać bo są tylko trochę "przyciemnione"
Matti Napisano 26 Lipiec 2006 Napisano 26 Lipiec 2006 bylo juz wiele razy na forum to poruszane. photony ci poprostu w proznie uciekaja bo nie maja sie od czego odbic. Edit: no nie moge teraz znalezc ale gdzies bylo. Najlepiej zrob sphere dookola sceny przekonwertuj na edit-poly zaznacz element i daj flip. Powinno pomoc...
pecet Napisano 26 Lipiec 2006 Autor Napisano 26 Lipiec 2006 jak w próżnie jak to jest wszystko w studio czyli w zamkniętym boxie?
Matti Napisano 26 Lipiec 2006 Napisano 26 Lipiec 2006 moze byc problem z kaustykami http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=22188&highlight=photons+stored
pecet Napisano 26 Lipiec 2006 Autor Napisano 26 Lipiec 2006 miałeś racje photony sie "ulatniały" heh już późno jest to nie zauważyłem że jeden emiter wystawał troche na zewnątrz boxa... no nic zobacze jak teraz wyjdzie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się