_qb Napisano 26 Lipiec 2006 Napisano 26 Lipiec 2006 witam! mam dosc podstawowe pytanie....posiadam textury ,ktroe skladaja sie z trzech map.....diffuse, bump i specular/glossiness....chcialem zapytac na jakie kanaly w v-ray'u wrzucic ta ostatnia mape? jaka jest roznica miedzy HGlossiness i RGlossiness? ktora mapa odpowiada za specular ? wielkie dzieki!
Liber Napisano 26 Lipiec 2006 Napisano 26 Lipiec 2006 Textury które posiadasz są do materiału typu standard, czyli materiału podstawowego. Pozdro
Hynol Napisano 26 Lipiec 2006 Napisano 26 Lipiec 2006 W zasadzie ani H ani R glosiness nie odpowiada wprost za speca. Swoją teksture wsadź w reflection najlepiej. Glosiness w Vrayu odpowiada za "lustrzaność", gładkość powierzchni. Tym samym ma wpływ na wielkość speca (który jest tu odbiciem fizycznym).
Chalek Napisano 28 Lipiec 2006 Napisano 28 Lipiec 2006 tak jak pisze Hynol, ale dodalbym jeszcze: h glossiness to jakby rozmycie odbicia zrodla swiatla, a r glossines to rozmycie odbic otoczenia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się