_qb Posted July 26, 2006 Share Posted July 26, 2006 witam! mam dosc podstawowe pytanie....posiadam textury ,ktroe skladaja sie z trzech map.....diffuse, bump i specular/glossiness....chcialem zapytac na jakie kanaly w v-ray'u wrzucic ta ostatnia mape? jaka jest roznica miedzy HGlossiness i RGlossiness? ktora mapa odpowiada za specular ? wielkie dzieki! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liber Posted July 26, 2006 Share Posted July 26, 2006 Textury które posiadasz są do materiału typu standard, czyli materiału podstawowego. Pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hynol Posted July 26, 2006 Share Posted July 26, 2006 W zasadzie ani H ani R glosiness nie odpowiada wprost za speca. Swoją teksture wsadź w reflection najlepiej. Glosiness w Vrayu odpowiada za "lustrzaność", gładkość powierzchni. Tym samym ma wpływ na wielkość speca (który jest tu odbiciem fizycznym). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chalek Posted July 28, 2006 Share Posted July 28, 2006 tak jak pisze Hynol, ale dodalbym jeszcze: h glossiness to jakby rozmycie odbicia zrodla swiatla, a r glossines to rozmycie odbic otoczenia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now