Napisano 26 Lipiec 200618 l witam! mam dosc podstawowe pytanie....posiadam textury ,ktroe skladaja sie z trzech map.....diffuse, bump i specular/glossiness....chcialem zapytac na jakie kanaly w v-ray'u wrzucic ta ostatnia mape? jaka jest roznica miedzy HGlossiness i RGlossiness? ktora mapa odpowiada za specular ? wielkie dzieki!
Napisano 26 Lipiec 200618 l Textury które posiadasz są do materiału typu standard, czyli materiału podstawowego. Pozdro
Napisano 26 Lipiec 200618 l W zasadzie ani H ani R glosiness nie odpowiada wprost za speca. Swoją teksture wsadź w reflection najlepiej. Glosiness w Vrayu odpowiada za "lustrzaność", gładkość powierzchni. Tym samym ma wpływ na wielkość speca (który jest tu odbiciem fizycznym).
Napisano 28 Lipiec 200618 l tak jak pisze Hynol, ale dodalbym jeszcze: h glossiness to jakby rozmycie odbicia zrodla swiatla, a r glossines to rozmycie odbic otoczenia.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto