Skocz do zawartości

Faces / Poly = jak zmniejszyć te kropki


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Powiedzmy, że wstawilem boxa i ustawilem mu wszedzie np. po 8 (tych kropek) i następnie właczyłem editable mesh (ewentualnie coś innego) i modeluje sobie np. klucz i w nagłym momencie mówię "za dużo tych kropek".

Czy mogę te kropki jakoś skasować tak by model się nie rozwalił? Np. wcisnę klawisz DEL to model do wyrzucenia bo wtedy robi się dziura...

(Mam nadzieję, iż zrozumiecie mnie - proszę o pomoc)

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

jasne że możesz, backspacem, pozbywasz się wtedy vertexów (lub krawędzi) nie kasując polygonów, dziury się nie robią ale ciągłość siatki idzie w diabły, zresztą napewano sam dojdziesz co i jak :)

 

Pozdrawiam

Napisano

Mozesz je usunac naciskajac REMOVE, na panelu edycji vertexow.(3d studio)

 

A to czy ci rozwali model czy nie zalezy ,ktore usuniesz.

 

Heh, Vorek mnie uprzedzil :P

Napisano
jasne że możesz, backspacem, pozbywasz się wtedy vertexów (lub krawędzi) nie kasując polygonów, dziury się nie robią ale ciągłość siatki idzie w diabły, zresztą napewano sam dojdziesz co i jak :)

 

Pozdrawiam

Backspace nie działa w meshu (3ds max 8), a w meshu jest taka opcja jak Delete, ale robi dziurę, że widać przez nią wszystkie obiekty za boxem. Ah jaki ze mnie noob, a można powiększyć te vertexy? np. chcę w jakimś miejscu wstawić dwa dodatkowe?

 

http://img146.imageshack.us/img146/4899/omgproblemit2.jpg

zobaczcie na screena

i co, jak wytnie dziure to mam tak zrobić?

http://img144.imageshack.us/img144/3779/omgproblem2mt3.jpg

Napisano

zamień obiekt na editable poly. Brakuje Ci podstawowej wiedzy na temat narzędzi maxa, poczytaj helpa, zrób kilka tutków, inaczej będziesz w nieskończoność zadawał pytania.

 

Pozdrawiam

Napisano
zamień obiekt na editable poly. Brakuje Ci podstawowej wiedzy na temat narzędzi maxa, poczytaj helpa, zrób kilka tutków, inaczej będziesz w nieskończoność zadawał pytania.

 

Pozdrawiam

Dzięki! Działa, editable poly best :).

A co do helpa to nie działa mi ;/ więc zostaje mi net...

Żeby nie zakładać następnego topicu, dlaczego takie coś wychodzi z lathe + line http://img142.imageshack.us/my.php?image=problemik03845hc4.jpg

(nie wiem skad to się wzięło, powinno być równe, a z tyłu są jakieś "śmieci"

Dobra już wiem. = flip normals musiałem odchaczyć :P

Napisano

Zrobiłem sobie jedną rzecz w LINE (linii było z 8), a siatka jaka wyszła:

sam zobacz Jak zmniejszyć siatkę? (normalnie zanim wybiorę poly lub mesh to siatka wygląda dobrze, ale w meshu jest gęstaaaaa i wychodzi 21 000 faces ;/ czy czegoś.

Napisano

Zmniejsz parametr Step na zakładce Interpolation podczas tworzenia kształtu lub w Editabled Spline... oraz parametr Segments w modyfikatorze Lathe

Napisano
Zmniejsz parametr Step na zakładce Interpolation podczas tworzenia kształtu lub w Editabled Spline... oraz parametr Segments w modyfikatorze Lathe

ok działa, w editable patch jest dobrze, ale w meshu jest zagęsta =] Dzięki

Napisano

polecam najpierw przerobic duuuuzo tutoriali to jakies podstawy zalapiesz bo tak bedziesz sie pytal w nieskonczonosc. dla poczatkujacych widzialem taka nie najgorsza ksiazke z helionu do maxa... chyba projekty i rozwiazania czy cos takiego.

Napisano

słuchaj, a jak wybiorę kulkę, zamiast Standard zrobię architectural, a w nim Plastic, to czy mogę wstawić jeszcze jakiś czarnobiały rysunek? tzw. kształt plastiku by był porysowany itp?

Bo widzisz, zrobiłem sobie narazie zegarek http://img89.imageshack.us/my.php?image=zegaruchdf2.jpg bo do pokoju mi potrzebny będzie. Muszę na niego plastik nanieść.

 

http://img134.imageshack.us/my.php?image=obrazzegarqs1.jpg




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności