Napisano 14 Wrzesień 200321 l Cześć. Pan Aleksander, natchnął mnie na zrobienie czegoś podobnego do jego projektu \"Nowe szaty wolfiego\" tylko że ja chciałbym reaktywować gre Doom. Niestety niepamiętam czasów 286, 386 itd. ( ponieważ nie było mnie na świecie ) ale za to wiem że Doom przeżył swego czasu wiele więcej niż wofenstein. Oto cytat z jedenej ze stron o Doomisiu \"W odróżnieniu od Wolfa w doomie znajdujemy przedmioty bardziej już zaawansowane technicznie. Doom jest o wiele lepszy od swoich poprzedników. Szczegóły tej gry są lepiej dopracowane, animacja postaci została także zmieniona. Grafika w grze jest naprawdę dobra. Dźwięk jest bardzo dobrze dopracowany. Odgłosy strzałów, krzyki zabijanych, czy pochrząkiwania potworów są bardzo realistyczne i wspaniale oddają atmosferę grozy i dostarczają wielu emocji grającym. \" Jak narazie zaczełem juz modelować głownego bohatera.Oto pierwszy renderek: :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Napisano 14 Wrzesień 200321 l hehe...no za wiele to na razie nie widac :), ale czekam na kolejne odslony:) pozdr
Napisano 14 Wrzesień 200321 l narazie to mysle, ze za bardzo robisz poziomych odstepow, a nogi lepiej zeby byly oparte o szesciokat przynajmniej, anizeli o kwadrat/prostokat :)...
Napisano 14 Wrzesień 200321 l Autor Kurcze mam prośe darkelf wytłumacz oco chodzi tylko tak jak 2 letniemu dziecku :D Bo nioe za bardzo kumam. A przez ten czas kolejne renderki: ( Dałem smotha )
Napisano 14 Wrzesień 200321 l hmm chodzi mi o to,ze twoj \"but\" ma za duzo \"ciec\" w poziomie... tzn, ze efekt nie bedzie zadowalajacy, a zezre duzo facow... pozatym budujesz postac na bazie kwadratu, prznajmniej tak jest zbudowana noga :). mam na mysli to, ze lepiej jest budowac noge np. na podstawie szesciokata, i wtedy mozna robic mniej poziomych slicow(ciec)... a efekt bedzie lepszy :). mam nadzieje, ze skumano :))).
Napisano 15 Wrzesień 200321 l brzydkie jakies takie zabardzo kanciaste i wysuniete niektore czesci nog popracuj nad tym
Napisano 15 Wrzesień 200321 l No darkelf ma rację. A poza tym, zdaje się, że z tą ilością werteksów można by coś ciekawszego wymotać... Ale tak wogóle, to postacie w doomie powinny być na plane\'ach[lol] Żadne 3d:) Zresztą mapy w doomie, były też 2d, ale z nadaną wysokością;) tzn, nie można było przejść nad jakimś korytarzem. Powodzenia[piwo]
Napisano 15 Wrzesień 200321 l Autor Kurde pisze tą odpowiedz poraz.. setny ( ? ) COś koło tego. A teraz do rzeczy. Darkelf więc musze zacząć od pocżatku :| Sześciokąt to takie coś co ma sześć kątów :P ( ? ) Połki pamiętaj że to ma być reaktywacja doooma.Oto jak bym chciał żeby wyglądał muj doom http://www.q3.fpp.pl/?pl:picture:show:descriptions/bots/big/p_doom.jpg::: Jakiś czas temu zrobiłem już beczke :P Oto ona:
Napisano 15 Wrzesień 200321 l ta beczka wyglada jak powtarzajacy sie dol pierwszej hmm miski, beczki tyle ze bez otworu u gory nie wiem moze siem myle ale to tak wyglada ale beczka ladna tylko czemu zaczynasz od nog nei konczysz a potem robisz beczke czy to bedzie beczko-człek? pozdro Ps. wrescie liczy sie moje zdanie :P
Napisano 15 Wrzesień 200321 l jajek: no cos jakby od nowa, lepiej zaczac wczesniej, niz pozniej zalowac :D.
Napisano 21 Wrzesień 200321 l Autor Po krutkiej przerwie ( szkoła ) zaczełem robić od nowa nóżki dooma.Darkelfie niewiem czy teraz jest dobrze ale sam zobacz :P
Napisano 23 Wrzesień 200321 l Ok... Jest jak jest... Ale nigdy nie nagrywaj prac w BMP bo cię wyśmieją... Używaj formatu JPG... Poza tym upload na serwer będzie trwać 20 razy krócej.
Napisano 23 Wrzesień 200321 l Autor Od głowy ?? Ja myślałem że to się zawsze zaczyna od nóg :P A co do BMP to już zauwazyłem :P A gra bedzie robiona bedzie w Dark Basicu ( nie mylić z game makerami ). Nie długo wrzuce jakiś uload. Pozdro. Jajek
Napisano 23 Wrzesień 200321 l Autor Dark Basic to język programowania do gier i kiepskich programów.Programy i gry zrobione za jego pomocą można sprzedawać nie tak jak w przypadku game makerów. Pozdro Jajek PS sorry ale dzisiaj nie moge wrzucic updatu zrobie to jutro.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto