Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć.

Pan Aleksander, natchnął mnie na zrobienie czegoś podobnego do jego projektu \"Nowe szaty wolfiego\" tylko że ja chciałbym reaktywować gre Doom.

Niestety niepamiętam czasów 286, 386 itd. ( ponieważ nie było mnie na świecie ) ale za to wiem że Doom przeżył swego czasu wiele więcej niż wofenstein.

Oto cytat z jedenej ze stron o Doomisiu \"W odróżnieniu od Wolfa w doomie znajdujemy przedmioty bardziej już zaawansowane technicznie. Doom jest o wiele lepszy od swoich poprzedników. Szczegóły tej gry są lepiej dopracowane, animacja postaci została także zmieniona. Grafika w grze jest naprawdę dobra. Dźwięk jest bardzo dobrze dopracowany. Odgłosy strzałów, krzyki zabijanych, czy pochrząkiwania potworów są bardzo realistyczne i wspaniale oddają atmosferę grozy i dostarczają wielu emocji grającym. \"

Jak narazie zaczełem juz modelować głownego bohatera.Oto pierwszy renderek:

 

Nogi.bmp

 

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

  • Odpowiedzi 19
  • Wyświetleń 2,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hehe...no za wiele to na razie nie widac :), ale czekam na kolejne odslony:)

 

pozdr

Napisano

narazie to mysle, ze za bardzo robisz poziomych odstepow, a nogi lepiej zeby byly oparte o szesciokat przynajmniej, anizeli o kwadrat/prostokat :)...

Napisano
  • Autor

Kurcze mam prośe darkelf wytłumacz oco chodzi tylko tak jak 2 letniemu dziecku :D

Bo nioe za bardzo kumam.

A przez ten czas kolejne renderki:

( Dałem smotha )

 

Nozki%20z%20boku%20z%20smothem.bmp

 

 

Nozki%20z%20smoth%20przód.bmp

 

 

nozki%20z%20tylu%20ze%20smothem.bmp

Napisano

hmm chodzi mi o to,ze twoj \"but\" ma za duzo \"ciec\" w poziomie... tzn, ze efekt nie bedzie zadowalajacy, a zezre duzo facow... pozatym budujesz postac na bazie kwadratu, prznajmniej tak jest zbudowana noga :).

mam na mysli to, ze lepiej jest budowac noge np. na podstawie szesciokata, i wtedy mozna robic mniej poziomych slicow(ciec)... a efekt bedzie lepszy :).

mam nadzieje, ze skumano :))).

Napisano

brzydkie jakies takie zabardzo kanciaste i wysuniete niektore czesci nog popracuj nad tym

Napisano

No darkelf ma rację. A poza tym, zdaje się, że z tą ilością werteksów można by coś ciekawszego wymotać... Ale tak wogóle, to postacie w doomie powinny być na plane\'ach[lol] Żadne 3d:) Zresztą mapy w doomie, były też 2d, ale z nadaną wysokością;) tzn, nie można było przejść nad jakimś korytarzem.

 

Powodzenia[piwo]

Napisano
  • Autor

Kurde pisze tą odpowiedz poraz.. setny ( ? ) COś koło tego. A teraz do rzeczy.

Darkelf więc musze zacząć od pocżatku :|

Sześciokąt to takie coś co ma sześć kątów :P ( ? )

Połki pamiętaj że to ma być reaktywacja doooma.Oto jak bym chciał żeby wyglądał muj doom http://www.q3.fpp.pl/?pl:picture:show:descriptions/bots/big/p_doom.jpg:::

 

Jakiś czas temu zrobiłem już beczke :P

Oto ona:

 

Beka.bmp

Napisano

ta beczka wyglada jak powtarzajacy sie dol pierwszej hmm miski, beczki tyle ze bez otworu u gory nie wiem moze siem myle ale to tak wyglada ale beczka ladna tylko czemu zaczynasz od nog nei konczysz a potem robisz beczke czy to bedzie beczko-człek? pozdro

 

Ps. wrescie liczy sie moje zdanie :P

Napisano
  • Autor

Po krutkiej przerwie ( szkoła ) zaczełem robić od nowa nóżki dooma.Darkelfie niewiem czy teraz jest dobrze ale sam zobacz :P

 

Stopki.JPG

Napisano

Ok... Jest jak jest... Ale nigdy nie nagrywaj prac w BMP bo cię wyśmieją... Używaj formatu JPG... Poza tym upload na serwer będzie trwać 20 razy krócej.

Napisano
  • Autor

Od głowy ??

Ja myślałem że to się zawsze zaczyna od nóg :P

A co do BMP to już zauwazyłem :P

A gra bedzie robiona bedzie w Dark Basicu ( nie mylić z game makerami ).

Nie długo wrzuce jakiś uload.

Pozdro. Jajek

Napisano
  • Autor

Dark Basic to język programowania do gier i kiepskich programów.Programy i gry zrobione za jego pomocą można sprzedawać nie tak jak w przypadku game makerów.

Pozdro Jajek

PS sorry ale dzisiaj nie moge wrzucic updatu zrobie to jutro.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności