Jump to content

Postać 3D: brat mlota


timon221

Recommended Posts

Witam. Zrobilem swoj pierwszy charaker ale nie mam pojecia jak zrobic do niego texture, wiem ze trzeba naniesc uvmap, i tak dalej ale jak zaczac teksture obrabiac w ps? czy wziasc front widok i tam kombinowac?? Fajnie jak znajdzie sie osoba ktora mi to jakos skladnie pokaze. Wiadomo postac bedzie miala oczy zeby i pazurki jeszcze sie zastanawiam nad skrzydlami.

z gory thx

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Musisz zrobić UV unwrap :) czyli rozłożyć cały model ładnie na płaszczyźnie tak zeby sie dało namalować texture, troche to kłopotliwe jest :) niestety w maxie ci nie pomoge bo na nim sie nie znam :D ale napewno ktoś ci coś poradzi tutaj. Postać bardzo dziwaczna :D

 

przykład postaci -> http://i21.photobucket.com/albums/b255/jaromey/dude.jpg

a tutaj widać jak ciałko postaci jest fajnie rozłożone http://i21.photobucket.com/albums/b255/jaromey/xalgamusUV.jpg

Link to comment
Share on other sites

jak juz wspomnialem to jest pierwsza proba modelowania postaci wiec nie licze na wow jesli chodzi ksztalty, nie wiem czy dobrze sie do tego zabralem bo robilem wszystki czesci tj, nogi, ramiona, glowe osobno i je spawalem wiec pewnie tu sie troche popapralo, wiem ze mozna zrobic polowicznie a potem symetrie ale jak to pozniej ladnie polaczyc w jedno??

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy