Skocz do zawartości

Postać 3D: brat mlota


timon221

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Zrobilem swoj pierwszy charaker ale nie mam pojecia jak zrobic do niego texture, wiem ze trzeba naniesc uvmap, i tak dalej ale jak zaczac teksture obrabiac w ps? czy wziasc front widok i tam kombinowac?? Fajnie jak znajdzie sie osoba ktora mi to jakos skladnie pokaze. Wiadomo postac bedzie miala oczy zeby i pazurki jeszcze sie zastanawiam nad skrzydlami.

z gory thx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Musisz zrobić UV unwrap :) czyli rozłożyć cały model ładnie na płaszczyźnie tak zeby sie dało namalować texture, troche to kłopotliwe jest :) niestety w maxie ci nie pomoge bo na nim sie nie znam :D ale napewno ktoś ci coś poradzi tutaj. Postać bardzo dziwaczna :D

 

przykład postaci -> http://i21.photobucket.com/albums/b255/jaromey/dude.jpg

a tutaj widać jak ciałko postaci jest fajnie rozłożone http://i21.photobucket.com/albums/b255/jaromey/xalgamusUV.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak juz wspomnialem to jest pierwsza proba modelowania postaci wiec nie licze na wow jesli chodzi ksztalty, nie wiem czy dobrze sie do tego zabralem bo robilem wszystki czesci tj, nogi, ramiona, glowe osobno i je spawalem wiec pewnie tu sie troche popapralo, wiem ze mozna zrobic polowicznie a potem symetrie ale jak to pozniej ladnie polaczyc w jedno??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności