Napisano 1 Sierpień 200618 l Witam. Zrobilem swoj pierwszy charaker ale nie mam pojecia jak zrobic do niego texture, wiem ze trzeba naniesc uvmap, i tak dalej ale jak zaczac teksture obrabiac w ps? czy wziasc front widok i tam kombinowac?? Fajnie jak znajdzie sie osoba ktora mi to jakos skladnie pokaze. Wiadomo postac bedzie miala oczy zeby i pazurki jeszcze sie zastanawiam nad skrzydlami. z gory thx
Napisano 1 Sierpień 200618 l Musisz zrobić UV unwrap :) czyli rozłożyć cały model ładnie na płaszczyźnie tak zeby sie dało namalować texture, troche to kłopotliwe jest :) niestety w maxie ci nie pomoge bo na nim sie nie znam :D ale napewno ktoś ci coś poradzi tutaj. Postać bardzo dziwaczna :D przykład postaci -> http://i21.photobucket.com/albums/b255/jaromey/dude.jpg a tutaj widać jak ciałko postaci jest fajnie rozłożone http://i21.photobucket.com/albums/b255/jaromey/xalgamusUV.jpg
Napisano 1 Sierpień 200618 l Postać wydaje się być nieprzemyślana - wszystkie partie ciała nie tworzą zwartej całości, zamykają sie we własnym obrębie zupełnie oddzielając się od reszty bryły, przez co postać wygląda fatalnie.
Napisano 1 Sierpień 200618 l Autor jak juz wspomnialem to jest pierwsza proba modelowania postaci wiec nie licze na wow jesli chodzi ksztalty, nie wiem czy dobrze sie do tego zabralem bo robilem wszystki czesci tj, nogi, ramiona, glowe osobno i je spawalem wiec pewnie tu sie troche popapralo, wiem ze mozna zrobic polowicznie a potem symetrie ale jak to pozniej ladnie polaczyc w jedno??
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto