Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam mam zamiar zrobić sobie krypte ,narazie wzucam taki zarys pozniej zastapie bryly modelami.

wizjafb6.png

Wszystkie rady i sugestie mile widziane.;]

  • Odpowiedzi 56
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Fajny pomysł z tym martwym czajnikiem :) poczekam na więcej elementów i pojawią się zacieki, brud, szambo i pajęczynki (będe zaglądał) Pozdrawiam

Napisano

teraz tak się zastanawiam czy przypadkiem nie przesadziłeś. Powinieneś bardziej troche zniekształcić te cegiełki a nie je poprzesówać. Może na boki ciegiełek jakiś chamfer

Napisano

Dzięki za pomoc Diablos :] napewno coś jeszcze wymyśle ,a

Już lepiej ale nadal mi tu czegoś brakuje.
może inni na to wpadną ;]
Napisano

Jak znasz podstawy Photoshopa i umiesz się poruszać w warstwach maskach i ich opcjach to umiesz :) potem materiał typ : blend w sumie to nie koniecznie i wsjo :) zależy jaką chcesz zrobić ...

 

3d total tutki

Napisano

prubuje i prubuje ale nie moge tego załapać ma ktoś może proście napisane po polsku tutki które objaśniają działanie unvrapa itd.. ? bo na 3dtotal są fajne tutki ale po 1. słabo znam angielski ( a nie mam dobrego tlumacza jakiegos)po 2.nie objaśniają wszystkiego dokładnie(nie sprawdziłem wszystkich). :]

Z gory dziekuje.

Napisano

8'mke a co ?kiedy rozkładam np twarz to jest wszystko ok ale jak jest już coś bardziej krztałtnego to sie połapać nie moge.:/

Napisano

Tam gdzie jest rozwijana lista obok tego biało-niebieskiego kwadracika masz Checkerpattern(Checker). Rozwiń tą liste i znajdź tam nazwe swojego obrazka. Będziesz mógł kontrolować rozmieszczenie teksturki. Bo o to ci chyba chodzi. Jak teksturujesz jakaś powierzchnie to najlepiej zaznacz jakiś polygon a nie cały obiekt. Będzie ci się łatwiej w tym połapać

Napisano
Rozwiń tą liste i znajdź tam nazwe swojego obrazka

checker

map #0(checker) - oto chodzi .. ?;p

.........

pick texture

remowe texture

restet texture list

.........

a chodzi mi o to ze jak chce to wzucic to ps'a i teksturki ponakladac to nie wiem co jest górą a co dołem. Ale ok narazie sie modelingiem zajme :] I tak w niedziele rano wyjezdzam na 11 dni więc mnie nie będzie.

Napisano
map #0(checker) - oto chodzi .. ?;p

 

Nie. Powinna być nazwa tej teksturki która chcesz wrzucić na tą kolumne. Oczywiście rozumiem, że już nałożyłeś tą teksturke na model;> Wiem że latwo się pogubić z kierunkami ale wtedy poprostu w unwrapie musisz sobie obracać model i popatrzeć co jest gdzie.

Napisano

mozna obracac ....?:p

Powinna być nazwa tej teksturki która chcesz wrzucić na tą kolumne. Oczywiście rozumiem, że już nałożyłeś tą teksturke
Hmmm moze zle to rozumiem ale unvrap jest do rozlozenia teksturki rownomiernie i uzywa sie do tego najczesciej checkera a texporter jest po to zeby wzucic se rozlozona siatke do ps'a i zamalowac to co chcesz ...?
Napisano

Witam własnie 15 minut temu wruciłem z Włoch i jak tylko zrobie z sobą pożądek zabieram się do pracy...

cta - no czajnik ruleZ....

Piotrek - miło słyszeć takie słowa od takiego user'a ;]

Napisano

Heh post pod postem, ale to moja wina bo dawno update nie było :] tak więc....

troszke grzebałem z tym piedestałem i oto efekt : piedestal2zh8.png

i troszke ciemniejszy render :

piedestal25qj3.png

Napisano

załuszmy że jest to jakiś drut?.... pęknięcia na kolumience są :p.

Nie wiem tylko co jeszcze wymodelowac :/ , i chyba będe zmuszony zrobić kilkanaście kopii i kilka róznic dodać :0.

Edit:

Tamb- detale no własnie, ale nie chce przesadzać bo z założenia obiekty będa widoczne z pewnej odległosci

piedestal6xr0.png- coś w tym stylu.

Napisano

hmmm na ostatnim obrazku straasznie nie pasuje mi wyglad wywroconych kolumn.Po protu sa nienaturalne! Jak masz chwile czasu to poogladaj zdjeccia np z Akropolu lub Egiptu.Tam jest troche rzeczy w podobnym stanie.Przyjzyj sie.Poza tym, piszesz ze jest drut zamiast np lin. No ok, ale na logike.Kolesie musieli by je specjalnie wyginac, bo same nie waza tyle by sie tak ugiely.Przynajmniej nie przy tej srednicy.Przyznam szczerze ze za wiele nie widze ale bedzie dziwnie jesli kolumny beda zniszczone a sam oltarz nie. Hehehe chyba ze Czajan ma taka moc do ktorej nikt sie nie zblizyl...nawet zab czasu;) Pozdrawiam:)

Napisano

Z-Brush - Ten obrazek jest do pokazania

Tamb- detale no własnie, ale nie chce przesadzać bo z założenia obiekty będa widoczne z pewnej odległosci
.

Nad ołtarzykiem jeszcze popracuje :] oto sie nie martw. Jeśli chodzi o tą line to jest to kilka minut nawet nie roboty tak więc to też zostanie zmienione.

Napisano

hehe klikam i żopa...nic sie nie dzieje-niewazne.Jest jeszzce jedna rzecz do ktorej sie przyczepie(dla Twojego dobra naturalnie :D). Rozumiem, ze to ma byc budowla na styl staroswiecki? Jesli tak, to kolumna ktora jest oparta o nastepna ( druga od lewej ) tak na moje okolo pod katem 50 stopni zawalila by sie pod wlasnym ciezarem.Ani w Grecji ani z Egipcie nie mieli czegos takiego jak "zaprawa cementowa".Dlatego moja skromna uwaga...zmien troszeczke uklad.

Napisano

Ok, nie ma za co choc bede to moze male "ale" do tego co widze bowiem sam jestem swierzy jesli chodzi o np modeling;) Obadaj swiatynie Amona w Karnaku lub Luksorze. Tam mieli dosyc ciekawe kolumny.Innymi inspiracjami i rowniez godnymi uwagi sa kolumny Babilonskie..Drąż drąż bo temat pracki masz ciekawy:)

Napisano

Cała noc wczoraj szukałem fajnej kolumny pod styl egiptu czy katakumb...

Niestety nic ciekawego nie znalazłem, dziś rano sprubowałem szukać pod grecje są tam ciekawsze i łatwiejsze kolumienki pytanie teraz czy będzie coś takiego pasowało do sceneri ...

kolumienkaox9.png

- oczywiście jeszcze to poniszcze jest to zarys :].

Napisano

Siemanko!Watek ciekawy, nie przejmuj sie:)Co do kolumienek brakuje mi tzw glowicy,Baze zrobiles ok, ale pokombinuj moze z glowica.Rozpietosc kolumn jest dosyc duza jak na belke z kamienia(moze runac) ale to jeszcz ujdzie.Mowiles ze nie mogles znalezc ciekawych...a sprawdzales arch starozytn babilonu? Pozdry:)

Napisano

,No więc tak ....

Narazie zostańmy przy tej kolumnie a najwyżej nową zajme się rano

kolumnalp8.png

i jeszcze taki wstępny model kości wiele bugów , ale nie będe robił ich jakiś rewelacyjnych tym bardziej że one one będą gdzieś na poboczu, tak więc nie będą przyciagać uwagi tylko nadadza klimat .

koscior0.png

Siemanko!Watek ciekawy, nie przejmuj sie:)

gdyby był ciekawy to by więcej osub pisało a tak to głownie ty tylko sie udzielasz :]

Napisano

Hmmm co do watku...jest ciekawy, bo sam nawet mam we lbie cos podobnego. Innym moze sie troche nie podobac bo chyba watek nie jest do konca okreslony(uklad oraz kogo badz co tam chcesz upamietnic) oraz to ze, po prostu chyba ciekawiej patrzec na finalny efekt.Teraz apropos kolumn.Hmmmm jak mam byc szzcery to niespecjalnie mi sie podobaja bowiem ta glowica za diabla by architrawu nie podtrzymala, zwlaszcza to cos w ksztalcie luku(widac zalamania na nim, zagesc to).Kierunek abakusa i echinusa powinien byc odwrotny (zobacz detal np w wikipedii bys wiedzial o co mi chodzi).Poza tym sa troche za duze.Architraw tez nienaturalnie wychudzony.To moje uwagi...hmmm obadaj w porzdki greckie.Zobacz co jest czym i udziwniaj. Moze na poczatek kieruj sie w miare mozliwosci proporcjami tych starozytnych ( wielkosc kapitela do rezsty itp ). Pewnie sie teraz wsciekniesz, ze "znowu od nowa", ale spoko..ja swoje prace tez musze poprawic i wyrenderowac raz jeszcze :) Taka nasza dola ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności