mileS Napisano 2 Sierpień 2006 Napisano 2 Sierpień 2006 Witam mam zamiar zrobić sobie krypte ,narazie wzucam taki zarys pozniej zastapie bryly modelami. Wszystkie rady i sugestie mile widziane.;]
erwin Napisano 2 Sierpień 2006 Napisano 2 Sierpień 2006 w krypcie musi byc ciemno;d i daj kamerke troszke wyzej aby "spogladala" z gory na centrum krypty
mileS Napisano 2 Sierpień 2006 Autor Napisano 2 Sierpień 2006 ok ze światłami 3 minuty kombinowałem daltego tak wyszło :]
hax0r Napisano 3 Sierpień 2006 Napisano 3 Sierpień 2006 Fajny pomysł z tym martwym czajnikiem :) poczekam na więcej elementów i pojawią się zacieki, brud, szambo i pajęczynki (będe zaglądał) Pozdrawiam
mileS Napisano 4 Sierpień 2006 Autor Napisano 4 Sierpień 2006 Dobra pora coś zrobić zaczynam od kolumienki .... Jest to pierwsze podejscie do niej więc moge zmienić .
Diablos Napisano 4 Sierpień 2006 Napisano 4 Sierpień 2006 Mimo tych pęknięć kolumna wydaje się zbyt równa. Może gdybyś tak lekko powykrzywał te cegiełki to było by lepiej
mileS Napisano 4 Sierpień 2006 Autor Napisano 4 Sierpień 2006 ok poprawka http://img138.imageshack.us/img138/6451/siatkakolumnaug4.jpg - siateczka i obrazek:
Diablos Napisano 4 Sierpień 2006 Napisano 4 Sierpień 2006 teraz tak się zastanawiam czy przypadkiem nie przesadziłeś. Powinieneś bardziej troche zniekształcić te cegiełki a nie je poprzesówać. Może na boki ciegiełek jakiś chamfer
mileS Napisano 4 Sierpień 2006 Autor Napisano 4 Sierpień 2006 żeczywiście troszke niestabilne teraz :D .... na niektórych cegiełkach jest chamfer , na niektóre dam ms lekki.
Diablos Napisano 4 Sierpień 2006 Napisano 4 Sierpień 2006 Już lepiej ale nadal mi tu czegoś brakuje. Nie wiem czego ale nadal jakoś to tak nie porzekonywująco wygląda
mileS Napisano 4 Sierpień 2006 Autor Napisano 4 Sierpień 2006 Dzięki za pomoc Diablos :] napewno coś jeszcze wymyśle ,a Już lepiej ale nadal mi tu czegoś brakuje.może inni na to wpadną ;]
Diablos Napisano 4 Sierpień 2006 Napisano 4 Sierpień 2006 Nie ma sprawy. Jeszcze poprzyglądam się tej kolumnie to może mnie oświeci
hax0r Napisano 4 Sierpień 2006 Napisano 4 Sierpień 2006 Może lekki noise zresztą teksturki z bumpem dużo zmienią ... pozdro
mileS Napisano 4 Sierpień 2006 Autor Napisano 4 Sierpień 2006 jest noise co do teksturek to chyba będe potrzebował pomocy bo jeszcze nigdy sie nie bawiłem teksturkami :D.
infected Napisano 4 Sierpień 2006 Napisano 4 Sierpień 2006 Ciekawe są te małe kamyczki na dole kolumny, czy one stabilizują ją przed upadkiem, ułożone w taki uporządkowany sposób...
hax0r Napisano 4 Sierpień 2006 Napisano 4 Sierpień 2006 Jak znasz podstawy Photoshopa i umiesz się poruszać w warstwach maskach i ich opcjach to umiesz :) potem materiał typ : blend w sumie to nie koniecznie i wsjo :) zależy jaką chcesz zrobić ... 3d total tutki
mileS Napisano 4 Sierpień 2006 Autor Napisano 4 Sierpień 2006 Dzięki cos tam wymyśle w razie czego będe pisać, a teraz wrzucam ściane i pytam czy coś takiego może być .. ?
mileS Napisano 4 Sierpień 2006 Autor Napisano 4 Sierpień 2006 prubuje i prubuje ale nie moge tego załapać ma ktoś może proście napisane po polsku tutki które objaśniają działanie unvrapa itd.. ? bo na 3dtotal są fajne tutki ale po 1. słabo znam angielski ( a nie mam dobrego tlumacza jakiegos)po 2.nie objaśniają wszystkiego dokładnie(nie sprawdziłem wszystkich). :] Z gory dziekuje.
mileS Napisano 4 Sierpień 2006 Autor Napisano 4 Sierpień 2006 Wżucam unvrapa i texportertera kolumienki http://img102.imageshack.us/img102/6181/unvraprx7.png http://img208.imageshack.us/img208/6246/texporterrp7.jpg jak widzicie :p nic tu nie widać .... i teraz jak zrobić żeby było coś widać .? . Bardzo prosze o pomoc.
mileS Napisano 4 Sierpień 2006 Autor Napisano 4 Sierpień 2006 8'mke a co ?kiedy rozkładam np twarz to jest wszystko ok ale jak jest już coś bardziej krztałtnego to sie połapać nie moge.:/
Diablos Napisano 5 Sierpień 2006 Napisano 5 Sierpień 2006 Tam gdzie jest rozwijana lista obok tego biało-niebieskiego kwadracika masz Checkerpattern(Checker). Rozwiń tą liste i znajdź tam nazwe swojego obrazka. Będziesz mógł kontrolować rozmieszczenie teksturki. Bo o to ci chyba chodzi. Jak teksturujesz jakaś powierzchnie to najlepiej zaznacz jakiś polygon a nie cały obiekt. Będzie ci się łatwiej w tym połapać
mileS Napisano 5 Sierpień 2006 Autor Napisano 5 Sierpień 2006 Rozwiń tą liste i znajdź tam nazwe swojego obrazka checker map #0(checker) - oto chodzi .. ?;p ......... pick texture remowe texture restet texture list ......... a chodzi mi o to ze jak chce to wzucic to ps'a i teksturki ponakladac to nie wiem co jest górą a co dołem. Ale ok narazie sie modelingiem zajme :] I tak w niedziele rano wyjezdzam na 11 dni więc mnie nie będzie.
Diablos Napisano 5 Sierpień 2006 Napisano 5 Sierpień 2006 map #0(checker) - oto chodzi .. ?;p Nie. Powinna być nazwa tej teksturki która chcesz wrzucić na tą kolumne. Oczywiście rozumiem, że już nałożyłeś tą teksturke na model;> Wiem że latwo się pogubić z kierunkami ale wtedy poprostu w unwrapie musisz sobie obracać model i popatrzeć co jest gdzie.
mileS Napisano 5 Sierpień 2006 Autor Napisano 5 Sierpień 2006 mozna obracac ....?:p Powinna być nazwa tej teksturki która chcesz wrzucić na tą kolumne. Oczywiście rozumiem, że już nałożyłeś tą teksturke Hmmm moze zle to rozumiem ale unvrap jest do rozlozenia teksturki rownomiernie i uzywa sie do tego najczesciej checkera a texporter jest po to zeby wzucic se rozlozona siatke do ps'a i zamalowac to co chcesz ...?
Diablos Napisano 5 Sierpień 2006 Napisano 5 Sierpień 2006 Znaczy się ja używam unwrapa tak jak ci napisałem i zawsze uzyskuje to co chce. Może poprostu ja niewłaściwie z tego korzystam:P
mileS Napisano 5 Sierpień 2006 Autor Napisano 5 Sierpień 2006 Witam wżucam ściane i odrazu zapytanie czy może taka być...? no i piedestał(render troszke słaby)
piotrek Napisano 7 Sierpień 2006 Napisano 7 Sierpień 2006 Modele fajnie, może wyskoczyć kiedyś z ekranu niezła scenka ;)
mileS Napisano 17 Sierpień 2006 Autor Napisano 17 Sierpień 2006 Witam własnie 15 minut temu wruciłem z Włoch i jak tylko zrobie z sobą pożądek zabieram się do pracy... cta - no czajnik ruleZ.... Piotrek - miło słyszeć takie słowa od takiego user'a ;]
mileS Napisano 28 Sierpień 2006 Autor Napisano 28 Sierpień 2006 Heh post pod postem, ale to moja wina bo dawno update nie było :] tak więc.... troszke grzebałem z tym piedestałem i oto efekt : i troszke ciemniejszy render :
Zbychowaty Napisano 28 Sierpień 2006 Napisano 28 Sierpień 2006 to bylo apropos kolumny:P Co do ostatnich ujec to bardzo sie fajnie zapowiada. Jedyne co mnie tak jakos neci, to czy aby liny nie przecza grawitacji wiszac " z boku"???
tamb Napisano 28 Sierpień 2006 Napisano 28 Sierpień 2006 wiecej detali, bo jak narazie strasznie prosto. Powodzenia:)
mileS Napisano 28 Sierpień 2006 Autor Napisano 28 Sierpień 2006 załuszmy że jest to jakiś drut?.... pęknięcia na kolumience są :p. Nie wiem tylko co jeszcze wymodelowac :/ , i chyba będe zmuszony zrobić kilkanaście kopii i kilka róznic dodać :0. Edit: Tamb- detale no własnie, ale nie chce przesadzać bo z założenia obiekty będa widoczne z pewnej odległosci - coś w tym stylu.
Zbychowaty Napisano 28 Sierpień 2006 Napisano 28 Sierpień 2006 hmmm na ostatnim obrazku straasznie nie pasuje mi wyglad wywroconych kolumn.Po protu sa nienaturalne! Jak masz chwile czasu to poogladaj zdjeccia np z Akropolu lub Egiptu.Tam jest troche rzeczy w podobnym stanie.Przyjzyj sie.Poza tym, piszesz ze jest drut zamiast np lin. No ok, ale na logike.Kolesie musieli by je specjalnie wyginac, bo same nie waza tyle by sie tak ugiely.Przynajmniej nie przy tej srednicy.Przyznam szczerze ze za wiele nie widze ale bedzie dziwnie jesli kolumny beda zniszczone a sam oltarz nie. Hehehe chyba ze Czajan ma taka moc do ktorej nikt sie nie zblizyl...nawet zab czasu;) Pozdrawiam:)
mileS Napisano 28 Sierpień 2006 Autor Napisano 28 Sierpień 2006 Z-Brush - Ten obrazek jest do pokazania Tamb- detale no własnie, ale nie chce przesadzać bo z założenia obiekty będa widoczne z pewnej odległosci. Nad ołtarzykiem jeszcze popracuje :] oto sie nie martw. Jeśli chodzi o tą line to jest to kilka minut nawet nie roboty tak więc to też zostanie zmienione.
Zbychowaty Napisano 28 Sierpień 2006 Napisano 28 Sierpień 2006 hehe klikam i żopa...nic sie nie dzieje-niewazne.Jest jeszzce jedna rzecz do ktorej sie przyczepie(dla Twojego dobra naturalnie :D). Rozumiem, ze to ma byc budowla na styl staroswiecki? Jesli tak, to kolumna ktora jest oparta o nastepna ( druga od lewej ) tak na moje okolo pod katem 50 stopni zawalila by sie pod wlasnym ciezarem.Ani w Grecji ani z Egipcie nie mieli czegos takiego jak "zaprawa cementowa".Dlatego moja skromna uwaga...zmien troszeczke uklad.
mileS Napisano 28 Sierpień 2006 Autor Napisano 28 Sierpień 2006 Myśle czy nie zrobić kolumienki do nowa ..... jak myślicie :] a tobie Z-brush dziękuje za pomoc :) i czekam na dalsza .
Zbychowaty Napisano 28 Sierpień 2006 Napisano 28 Sierpień 2006 Ok, nie ma za co choc bede to moze male "ale" do tego co widze bowiem sam jestem swierzy jesli chodzi o np modeling;) Obadaj swiatynie Amona w Karnaku lub Luksorze. Tam mieli dosyc ciekawe kolumny.Innymi inspiracjami i rowniez godnymi uwagi sa kolumny Babilonskie..Drąż drąż bo temat pracki masz ciekawy:)
mileS Napisano 29 Sierpień 2006 Autor Napisano 29 Sierpień 2006 Cała noc wczoraj szukałem fajnej kolumny pod styl egiptu czy katakumb... Niestety nic ciekawego nie znalazłem, dziś rano sprubowałem szukać pod grecje są tam ciekawsze i łatwiejsze kolumienki pytanie teraz czy będzie coś takiego pasowało do sceneri ... - oczywiście jeszcze to poniszcze jest to zarys :].
mileS Napisano 29 Sierpień 2006 Autor Napisano 29 Sierpień 2006 Widze że niezbyt popularny wątek ... :( A ja potrzebuje waszej pomocy.
Zbychowaty Napisano 29 Sierpień 2006 Napisano 29 Sierpień 2006 Siemanko!Watek ciekawy, nie przejmuj sie:)Co do kolumienek brakuje mi tzw glowicy,Baze zrobiles ok, ale pokombinuj moze z glowica.Rozpietosc kolumn jest dosyc duza jak na belke z kamienia(moze runac) ale to jeszcz ujdzie.Mowiles ze nie mogles znalezc ciekawych...a sprawdzales arch starozytn babilonu? Pozdry:)
mileS Napisano 29 Sierpień 2006 Autor Napisano 29 Sierpień 2006 ,No więc tak .... Narazie zostańmy przy tej kolumnie a najwyżej nową zajme się rano i jeszcze taki wstępny model kości wiele bugów , ale nie będe robił ich jakiś rewelacyjnych tym bardziej że one one będą gdzieś na poboczu, tak więc nie będą przyciagać uwagi tylko nadadza klimat . Siemanko!Watek ciekawy, nie przejmuj sie:) gdyby był ciekawy to by więcej osub pisało a tak to głownie ty tylko sie udzielasz :]
Zbychowaty Napisano 29 Sierpień 2006 Napisano 29 Sierpień 2006 Hmmm co do watku...jest ciekawy, bo sam nawet mam we lbie cos podobnego. Innym moze sie troche nie podobac bo chyba watek nie jest do konca okreslony(uklad oraz kogo badz co tam chcesz upamietnic) oraz to ze, po prostu chyba ciekawiej patrzec na finalny efekt.Teraz apropos kolumn.Hmmmm jak mam byc szzcery to niespecjalnie mi sie podobaja bowiem ta glowica za diabla by architrawu nie podtrzymala, zwlaszcza to cos w ksztalcie luku(widac zalamania na nim, zagesc to).Kierunek abakusa i echinusa powinien byc odwrotny (zobacz detal np w wikipedii bys wiedzial o co mi chodzi).Poza tym sa troche za duze.Architraw tez nienaturalnie wychudzony.To moje uwagi...hmmm obadaj w porzdki greckie.Zobacz co jest czym i udziwniaj. Moze na poczatek kieruj sie w miare mozliwosci proporcjami tych starozytnych ( wielkosc kapitela do rezsty itp ). Pewnie sie teraz wsciekniesz, ze "znowu od nowa", ale spoko..ja swoje prace tez musze poprawic i wyrenderowac raz jeszcze :) Taka nasza dola ;)
mileS Napisano 29 Sierpień 2006 Autor Napisano 29 Sierpień 2006 spoko rano(moje rano czyli koło 12)zabieram sie do pracy.
Zbychowaty Napisano 29 Sierpień 2006 Napisano 29 Sierpień 2006 najpierw natrzeskaj troche szkicow..klasycznie, oloweczkiem :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się