Chrisbear Napisano 2 Sierpień 2006 Napisano 2 Sierpień 2006 Witam serdecznie! to mój pierwszy post jak widzicie :) na forum zaglądałem już wcześniej dość często i bacznie je obserwuje. teraz nareszcie mam okazje pokazać coś swojego :) to winchester z 1880 roku model ma 676 tris mam zamiar dorobić mu normal mapę. proszę o wasze komentarze :)
Ardeni Napisano 2 Sierpień 2006 Napisano 2 Sierpień 2006 podobać mi się to, poka siatke to moze jakies bugi się znajdą ;)
Scottero Napisano 3 Sierpień 2006 Napisano 3 Sierpień 2006 Wlasnie, wsadz jakas siatke bo z tego rendera trudno zobaczyc jakies blad- moze troche za cienki ten spust, albo za dlugi... no nie wiem... moze jak zwykle szukam dziury w calym ;]
ognisty Napisano 3 Sierpień 2006 Napisano 3 Sierpień 2006 model ladny, ale pokaz siate, bo ona moze odmienic wiele rzeczy :D
ledyr Napisano 3 Sierpień 2006 Napisano 3 Sierpień 2006 widzisz Chris a nie mówiłem zeby dać siate odrazu :D
Chrisbear Napisano 3 Sierpień 2006 Autor Napisano 3 Sierpień 2006 prosze bardzo oto siateczka lekko go zmodyfikowałem (dodałem też spust) ma teraz 724 tris
ofca Napisano 3 Sierpień 2006 Napisano 3 Sierpień 2006 w kilku miejscach tam gdzie zbedne podzialy nic nie wnoszace do geometri modelu mozna ciachnac...
madman1987 Napisano 3 Sierpień 2006 Napisano 3 Sierpień 2006 LOL :) spustu to wy sie nie czepiajcie,bo jest spoko, raczej polaczyl bym vertexy tam, gdzie nic nie wprowadzaja do ksztaltu, czyli np zaraz nad nasada lufy- na dole krawedzie odpowiadaja za luk, ale na gorze mozna je spokojnie polaczyc, tak samo w pozostalych miejscach pozdrowki btw modelik ladny :)
Chrisbear Napisano 3 Sierpień 2006 Autor Napisano 3 Sierpień 2006 Ok zoptymalizowałem trochę siateczke teraz ma 630 tris :) jak myślicie robić już do niego texture?
ftorek Napisano 4 Sierpień 2006 Napisano 4 Sierpień 2006 tak sobie mysle ze w sumie model jest bardziej low niz mniej - wiec moze jeszcze wyrzuc wnetrze luf (wyloty zalatwisz na texturce czarna kropka :) i juz w ogole bedzie low :) paopoa
ledyr Napisano 4 Sierpień 2006 Napisano 4 Sierpień 2006 tak sobie mysle ze w sumie model jest bardziej low niz mniej - wiec moze jeszcze wyrzuc wnetrze luf (wyloty zalatwisz na texturce czarna kropka :) i juz w ogole bedzie low :) bez przesady Ftorek nexgeny juz tuz tuz a my tu wnetrze lufy czarnymi kropkami mamy robic? :D a pozatym model i tak mial miec 900 tris
ftorek Napisano 4 Sierpień 2006 Napisano 4 Sierpień 2006 hehe - ale wiesz - ja mam tak ze czarne kropki to wszedzie bym dawal... :D (spytaj sie hate'a - on ci powie :D a na serio (abstrahujac od zastosowania powyzszego modelu) - po kiego robic wnetrza luf (nawet w nextgenach) jesli poozniej to ma 2 pixle na ekranie (nawet w jakies miazdzacej rozdzialce...) i chodzi mi o generalne podejscie - po co robic cos na geometri (nawet jesli silnik/wydajnosc pozwala) jesli i tak nie bedzie tegop widac... no nic... poapa - nudzi misie wiec takie gupoty wypisuje...
ledyr Napisano 4 Sierpień 2006 Napisano 4 Sierpień 2006 ogólnie np. do róznego rodzaju wstawek w RT(jakies zblizenia czy coś) a poza tym do pokazywania na screenach :D no i jak daja to trzeba brać i jesli mozna to zwsze lepiej je zrobic PS. tyz mi sie nudzi, nie mam jakoś pociągu do malowania Colta jak narazie :D
ofca Napisano 4 Sierpień 2006 Napisano 4 Sierpień 2006 a moze next geny beda symulowaly jak pocisk przechodzi przez cala bron od 'magazynku' po lufe :D ?
ftorek Napisano 4 Sierpień 2006 Napisano 4 Sierpień 2006 ledyr: masz asbolutna slusznosc - lepiej jest oczywiscie zrobic wiecej niz mniej - usunac wnetrze lufy to robota na 7,6 sekundy a przydac sie zawsze moze :) pozoa sory za ot'a :)
moss Napisano 14 Sierpień 2006 Napisano 14 Sierpień 2006 heh ja tem zawsze jak niema wytycznych daje wiecej a puzniej jak cos to sie optymalizuje :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się