Napisano 2 Sierpień 200618 l Witam serdecznie! to mój pierwszy post jak widzicie :) na forum zaglądałem już wcześniej dość często i bacznie je obserwuje. teraz nareszcie mam okazje pokazać coś swojego :) to winchester z 1880 roku model ma 676 tris mam zamiar dorobić mu normal mapę. proszę o wasze komentarze :)
Napisano 3 Sierpień 200618 l Wlasnie, wsadz jakas siatke bo z tego rendera trudno zobaczyc jakies blad- moze troche za cienki ten spust, albo za dlugi... no nie wiem... moze jak zwykle szukam dziury w calym ;]
Napisano 3 Sierpień 200618 l Autor prosze bardzo oto siateczka lekko go zmodyfikowałem (dodałem też spust) ma teraz 724 tris
Napisano 3 Sierpień 200618 l w kilku miejscach tam gdzie zbedne podzialy nic nie wnoszace do geometri modelu mozna ciachnac...
Napisano 3 Sierpień 200618 l LOL :) spustu to wy sie nie czepiajcie,bo jest spoko, raczej polaczyl bym vertexy tam, gdzie nic nie wprowadzaja do ksztaltu, czyli np zaraz nad nasada lufy- na dole krawedzie odpowiadaja za luk, ale na gorze mozna je spokojnie polaczyc, tak samo w pozostalych miejscach pozdrowki btw modelik ladny :)
Napisano 3 Sierpień 200618 l Autor Ok zoptymalizowałem trochę siateczke teraz ma 630 tris :) jak myślicie robić już do niego texture?
Napisano 4 Sierpień 200618 l tak sobie mysle ze w sumie model jest bardziej low niz mniej - wiec moze jeszcze wyrzuc wnetrze luf (wyloty zalatwisz na texturce czarna kropka :) i juz w ogole bedzie low :) paopoa
Napisano 4 Sierpień 200618 l tak sobie mysle ze w sumie model jest bardziej low niz mniej - wiec moze jeszcze wyrzuc wnetrze luf (wyloty zalatwisz na texturce czarna kropka :) i juz w ogole bedzie low :) bez przesady Ftorek nexgeny juz tuz tuz a my tu wnetrze lufy czarnymi kropkami mamy robic? :D a pozatym model i tak mial miec 900 tris
Napisano 4 Sierpień 200618 l hehe - ale wiesz - ja mam tak ze czarne kropki to wszedzie bym dawal... :D (spytaj sie hate'a - on ci powie :D a na serio (abstrahujac od zastosowania powyzszego modelu) - po kiego robic wnetrza luf (nawet w nextgenach) jesli poozniej to ma 2 pixle na ekranie (nawet w jakies miazdzacej rozdzialce...) i chodzi mi o generalne podejscie - po co robic cos na geometri (nawet jesli silnik/wydajnosc pozwala) jesli i tak nie bedzie tegop widac... no nic... poapa - nudzi misie wiec takie gupoty wypisuje...
Napisano 4 Sierpień 200618 l ogólnie np. do róznego rodzaju wstawek w RT(jakies zblizenia czy coś) a poza tym do pokazywania na screenach :D no i jak daja to trzeba brać i jesli mozna to zwsze lepiej je zrobic PS. tyz mi sie nudzi, nie mam jakoś pociągu do malowania Colta jak narazie :D
Napisano 4 Sierpień 200618 l a moze next geny beda symulowaly jak pocisk przechodzi przez cala bron od 'magazynku' po lufe :D ?
Napisano 4 Sierpień 200618 l ledyr: masz asbolutna slusznosc - lepiej jest oczywiscie zrobic wiecej niz mniej - usunac wnetrze lufy to robota na 7,6 sekundy a przydac sie zawsze moze :) pozoa sory za ot'a :)
Napisano 14 Sierpień 200618 l heh ja tem zawsze jak niema wytycznych daje wiecej a puzniej jak cos to sie optymalizuje :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto