Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam serdecznie! to mój pierwszy post jak widzicie :) na forum zaglądałem już wcześniej dość często i bacznie je obserwuje. teraz nareszcie mam okazje pokazać coś swojego :) to winchester z 1880 roku model ma 676 tris mam zamiar dorobić mu normal mapę. proszę o wasze komentarze :)

 

 

winchesterzx8.th.jpg

  • Odpowiedzi 20
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Wlasnie, wsadz jakas siatke bo z tego rendera trudno zobaczyc jakies blad- moze troche za cienki ten spust, albo za dlugi... no nie wiem... moze jak zwykle szukam dziury w calym ;]

Napisano
  • Autor

prosze bardzo oto siateczka lekko go zmodyfikowałem (dodałem też spust) ma teraz 724 tris

 

winchesterlm6.th.jpg

 

winchestertx9.th.jpg

Napisano

w kilku miejscach tam gdzie zbedne podzialy nic nie wnoszace do geometri modelu mozna ciachnac...

Napisano

LOL :) spustu to wy sie nie czepiajcie,bo jest spoko, raczej polaczyl bym vertexy tam, gdzie nic nie wprowadzaja do ksztaltu, czyli np zaraz nad nasada lufy- na dole krawedzie odpowiadaja za luk, ale na gorze mozna je spokojnie polaczyc, tak samo w pozostalych miejscach

 

pozdrowki

btw modelik ladny :)

Napisano
  • Autor

Ok zoptymalizowałem trochę siateczke teraz ma 630 tris :) jak myślicie robić już do niego texture?

 

winchesterzx0.th.jpg

Napisano

tak sobie mysle ze w sumie model jest bardziej low niz mniej - wiec moze jeszcze wyrzuc wnetrze luf (wyloty zalatwisz na texturce czarna kropka :) i juz w ogole bedzie low :)

 

paopoa

Napisano
tak sobie mysle ze w sumie model jest bardziej low niz mniej - wiec moze jeszcze wyrzuc wnetrze luf (wyloty zalatwisz na texturce czarna kropka :) i juz w ogole bedzie low :)

bez przesady Ftorek nexgeny juz tuz tuz a my tu wnetrze lufy czarnymi kropkami mamy robic? :D a pozatym model i tak mial miec 900 tris

Napisano

hehe - ale wiesz - ja mam tak ze czarne kropki to wszedzie bym dawal... :D (spytaj sie hate'a - on ci powie :D

 

a na serio (abstrahujac od zastosowania powyzszego modelu) - po kiego robic wnetrza luf (nawet w nextgenach) jesli poozniej to ma 2 pixle na ekranie (nawet w jakies miazdzacej rozdzialce...) i chodzi mi o generalne podejscie - po co robic cos na geometri (nawet jesli silnik/wydajnosc pozwala) jesli i tak nie bedzie tegop widac...

 

no nic...

 

poapa - nudzi misie wiec takie gupoty wypisuje...

Napisano

ogólnie np. do róznego rodzaju wstawek w RT(jakies zblizenia czy coś) a poza tym do pokazywania na screenach :D no i jak daja to trzeba brać i jesli mozna to zwsze lepiej je zrobic

 

PS. tyz mi sie nudzi, nie mam jakoś pociągu do malowania Colta jak narazie :D

Napisano

a moze next geny beda symulowaly jak pocisk przechodzi przez cala bron od 'magazynku' po lufe :D ?

Napisano

ledyr: masz asbolutna slusznosc - lepiej jest oczywiscie zrobic wiecej niz mniej - usunac wnetrze lufy to robota na 7,6 sekundy a przydac sie zawsze moze :)

 

pozoa

 

sory za ot'a :)

Napisano

heh ja tem zawsze jak niema wytycznych daje wiecej a puzniej jak cos to sie optymalizuje :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności