Radkokan Napisano 6 Sierpień 2006 Napisano 6 Sierpień 2006 Mam taki problem zrobilem sobie reder kurek lakieru samochodowego i wszystko bylo by spoko tylk denerwije mnie biala otoczka wokolo kuli wiecie moze dlaczego tak jest material jest robiony z shellac Render - Vray swiatlo to - target Directional light light type - Directional shadows - on - Vray shadows
vv3k70r Napisano 6 Sierpień 2006 Napisano 6 Sierpień 2006 pewnie ma to zwiazek z cieniami w srodku kulek :) przyjzyj sie ustawiniom glossines, bias.... i czy przypadkiem nei dales swiatla globalnego? daj tam normalne oswietlenie (spot) i sprawdz jeszcze raz :)
BLADE Napisano 6 Sierpień 2006 Napisano 6 Sierpień 2006 mi sie wydaje ze otoczka jest przez odbicie podloza... więc pokombinuj z tmy lub sprawdz na innym obiekcie
Radkokan Napisano 6 Sierpień 2006 Autor Napisano 6 Sierpień 2006 Zrobilem ciemniejsze tło niestety to nic nie dalo moze to wina enviroment mialem nastawione na biale moze dlatego wziela sie ta otoczka Czarny enviroment tez nie pomogl
javor Napisano 6 Sierpień 2006 Napisano 6 Sierpień 2006 i dobrze że jest skoro to ma być lakier - na samochodzie z mapką hdri lub odbiciami studia powinno dobrze wyglądać ... chociaż mógłbys się pobawić mapką fallof i uzyskać lepszy efekt
Radkokan Napisano 6 Sierpień 2006 Autor Napisano 6 Sierpień 2006 Pobawic sie moge tylko ze to na moim kompie renderuje sie 7 godzin na very low wiec troche sobie czekam ale pokombinuje skoro tak ma byc to niech bedzie :) mam jeszcze jedno pytanie jak dam Hdri to w tym raporcie wyskakuje mi taki blad na zielono "Warning: HDRI map in memory, no reload needed" Chyba wiem co jest grane jezeli kulki sa zbyt przezroczyste to robi sie otoczka tak by na to wygladalo ale thx za rady
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się