Napisano 6 Sierpień 200618 l Mam taki problem zrobilem sobie reder kurek lakieru samochodowego i wszystko bylo by spoko tylk denerwije mnie biala otoczka wokolo kuli wiecie moze dlaczego tak jest material jest robiony z shellac Render - Vray swiatlo to - target Directional light light type - Directional shadows - on - Vray shadows
Napisano 6 Sierpień 200618 l pewnie ma to zwiazek z cieniami w srodku kulek :) przyjzyj sie ustawiniom glossines, bias.... i czy przypadkiem nei dales swiatla globalnego? daj tam normalne oswietlenie (spot) i sprawdz jeszcze raz :)
Napisano 6 Sierpień 200618 l mi sie wydaje ze otoczka jest przez odbicie podloza... więc pokombinuj z tmy lub sprawdz na innym obiekcie
Napisano 6 Sierpień 200618 l Autor Zrobilem ciemniejsze tło niestety to nic nie dalo moze to wina enviroment mialem nastawione na biale moze dlatego wziela sie ta otoczka Czarny enviroment tez nie pomogl
Napisano 6 Sierpień 200618 l i dobrze że jest skoro to ma być lakier - na samochodzie z mapką hdri lub odbiciami studia powinno dobrze wyglądać ... chociaż mógłbys się pobawić mapką fallof i uzyskać lepszy efekt
Napisano 6 Sierpień 200618 l Autor Pobawic sie moge tylko ze to na moim kompie renderuje sie 7 godzin na very low wiec troche sobie czekam ale pokombinuje skoro tak ma byc to niech bedzie :) mam jeszcze jedno pytanie jak dam Hdri to w tym raporcie wyskakuje mi taki blad na zielono "Warning: HDRI map in memory, no reload needed" Chyba wiem co jest grane jezeli kulki sa zbyt przezroczyste to robi sie otoczka tak by na to wygladalo ale thx za rady
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto