Skaarj Posted August 6, 2006 Share Posted August 6, 2006 Odrazu mówie że szkukałem. Mama taki problem że po wrzuceniu blueprintów do 3d maxa wszystko jest ok ale nie w perspektywie. rozciagaja sie, deformuja i krzywia na plane'ach i ciezko jest modelować. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marvey Posted August 6, 2006 Share Posted August 6, 2006 z blueprintów modelujesz tylko w widoków front/side/top/back Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ania Posted August 6, 2006 Share Posted August 6, 2006 Marvey dobrze mówi, jak wymodelujesz z blueprinta z perspektywy to objekt będzie niepoprawyn. od siebie dodam że jak się tekstura w perspektywie dziwnie zachowuje to można włączyć texture correction gdzieś w ustawieniach (nie pamiętam gdzie). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now