Skaarj Napisano 6 Sierpień 2006 Share Napisano 6 Sierpień 2006 Odrazu mówie że szkukałem. Mama taki problem że po wrzuceniu blueprintów do 3d maxa wszystko jest ok ale nie w perspektywie. rozciagaja sie, deformuja i krzywia na plane'ach i ciezko jest modelować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marvey Napisano 6 Sierpień 2006 Share Napisano 6 Sierpień 2006 z blueprintów modelujesz tylko w widoków front/side/top/back Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 6 Sierpień 2006 Share Napisano 6 Sierpień 2006 Marvey dobrze mówi, jak wymodelujesz z blueprinta z perspektywy to objekt będzie niepoprawyn. od siebie dodam że jak się tekstura w perspektywie dziwnie zachowuje to można włączyć texture correction gdzieś w ustawieniach (nie pamiętam gdzie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się