Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam , mam pytanko odnosnie quasi monte carlo

jezeli wybieram ir map jako silnik dla first bounces, a quasi dla secondary, to wtedy mam dostepne 3 opcje, pierwsze do image sampler (ktory raczeju nie jest zwiazany z GI), zalozmy ze wybieram adaptive subdivision, pojawia sie tez quasi monte carlo GI gdzie okreslam ilosc odbic. orpocz tego mam qmc sampler. nie rozumiem dlaczego gdy zmieniam np secondary bounces na light cache, to dalej mam QMC sampler, czy wtedy v ray z tego korzysta, czy tylko wtedy gdy jest zannaczony quasi monte carlo, jako sec. bounces ?

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

QMC sampler to nie silnik GI, tylko ustawienia silnika QMC dla calego VRaya, to tak jakby nadrzedne ustawienia VRaya, wplywaja wlasciwie na wszystko co wiaze sie z jakoscia (i szybkoscia oczywiscie) w VRayu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności