Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Scena przedstawia park nocą. Jest noc wiec ne ma w parku ludzi.

 

Wszelkie propozycje polepszenia sceny sa mile widziane.

  • Odpowiedzi 16
  • Wyświetleń 2,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie podoba mi sie zwir, trawa i glow na lampie.

Podloze wyglada jak z makiety, a menel jak z Monopoly ;)

Napisano
  • Autor

jesli chodzi o trawe to moj komuter juz pozamiatal sie juz przy tym co jest wiec musialem sie zadowolic teksturą. moze ją jakoś pocieniuje to bedzie bardziej realna.

Napisano

jesli krzaczy sie juz na trawie... to spraw zeby najmniej rzzucala sie w oczy...

 

Dodaj zamiast piaszczystej drogi chodnik z ladnym kraweznikiem, jakis kosz na smieci zeby w parku bylo \"czysto\" moze jeszcze jedna laweczke w drugiej strony latarni to moze sprawi, ze bedzie miej miesca gdzie bedzie widoczna tekstura trawy i bedzie lepszy efekt....

 

Pozdrawiam i powodzenia w dalszej pracy, czekam na dalsze rendery.

Napisano

Ważna rzecz kompozycyjnie- umieść główne elementy grafiki w ważnych miejscach a nie spychaj ich na boki. W tej chwili przez obniżenie ławki kompozycja \"spada\" w dół. Trawa ma jeden, bardzo wyrównany ton, na dodatek kończy się chyba zbyt równo przy żwirze bez żadnego uzasadnienia- jeśli to zmienisz będzie dużo lepiej.

 

Fajna jest ta kępka przy lampie- tego rodzaju detale bardzo dużo dają.

Napisano

Tymi krzaczolcami mółbyś zasłonić trawe, a ty umieściłęś je tak jak byś się ich wstydził i chciał pokazać zpapraną trawę.

Napisano

Zadbaj też o to aby textura trawy i chodnika sie nie powtarzała.

Jeszcze duuuuużo pracy przed tobą jeżeli chcesz to ukończyć.

3msie

Napisano

Jest spoko ale to wcale nie wyglada nawet na park to raz, po 2 to móglbys zrobic , cos bardziej mocniejszego bo tu jest tlyko kilka elementów a scena nawet nie wyglada w polowie realnie, a wlasnie przeciesz oto chodzi no nie ?

Po której tam to zrobil bym to tak :

Scena parku :D

Kilka uliczecz ze zwirkiem i kilka laweczek , pare lamp , krzaki i kwiaty i troche drzew , no i noc .... hmmm i nie tak z góry widok bardziej z ludzkiego oka ... Jezleiw iesz oco mi chodzi :D :D

 

Powodzenia :D

Napisano
  • Autor

Jak widac doszedl kosz, lawka i smieci w koszu jeden krzak i trawa i zwir troche sie zmienily i wykadrowalemcalosc. Mam nadzieje ze teraz jest wg was lepiej bo wg mnie jest lepiej. Ale mi juz sie wtedy nawet podobalo. W lewym górnym rogu chce dodac jakis napis w styu: \"... a wieczorem na space do parku\" czy cos takiego. Bo taki jest pierwotny pomysl.

 

Dzieki za wszystkie rady i slowa krytyki.

Czekam na wiecej.

Napisano
  • Autor

Jak widac doszedl kosz, lawka i smieci w koszu jeden krzak i trawa i zwir troche sie zmienily i wykadrowalemcalosc. Mam nadzieje ze teraz jest wg was lepiej bo wg mnie jest lepiej. Ale mi juz sie wtedy nawet podobalo. W lewym górnym rogu chce dodac jakis napis w styu: \"... a wieczorem na space do parku\" czy cos takiego. Bo taki jest pierwotny pomysl.

 

Dzieki za wszystkie rady i slowa krytyki.

Czekam na wiecej.

Napisano

Druga ławka przez to że jest ucięta chrzani kompozycje- kamera nadal raczej nudna... no i światło trochę dziwne- jeśli to noc to cienie powinny być ciemniejsze- właściwie czarne- i dużo większy kontrast, a jeśli dzień to bardziej niebieskawe i niezależne od latarni. Bardzo fajny pomysł z koszem. Oby tak dalej- rozwijasz się i o to chodzi.

Napisano
  • Autor

Wywalilem ławke, posadzilem krzaczek. scena jest troche ciemniejsza i cienie sa czarniejsze.

Jesli chodzi o GI to moje doświadczenie z tym jest zadne i nie wiem jak sie tym poslugiwac bede wdzieczny za jakiegos linka do stronki, z ktorej dowiem sie czegos na ten temat.

CO do kamery to faktycznie pewnie jest nudna, ale mi od prawie ciągłego patrzenia na tą scene juz nic nie przeszkadza.

Dzieki za wszystkie rady. A to obrazek po zmianach:

Napisano

No, coraz lepiej, jakiś klimat zaczyna łapać.

A co do GI to zależy jakiego rendera chcesz użyć ??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności