Skocz do zawarto艣ci

Featured Replies

Napisano

Scena przedstawia park noc膮. Jest noc wiec ne ma w parku ludzi.

Wszelkie propozycje polepszenia sceny sa mile widziane.

  • Odpowiedzi 16
  • Wy艣wietle艅 3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie podoba mi sie zwir, trawa i glow na lampie.

Podloze wyglada jak z makiety, a menel jak z Monopoly ;)

Napisano
  • Autor

jesli chodzi o trawe to moj komuter juz pozamiatal sie juz przy tym co jest wiec musialem sie zadowolic tekstur膮. moze j膮 jako艣 pocieniuje to bedzie bardziej realna.

Napisano

jesli krzaczy sie juz na trawie... to spraw zeby najmniej rzzucala sie w oczy...

Dodaj zamiast piaszczystej drogi chodnik z ladnym kraweznikiem, jakis kosz na smieci zeby w parku bylo \"czysto\" moze jeszcze jedna laweczke w drugiej strony latarni to moze sprawi, ze bedzie miej miesca gdzie bedzie widoczna tekstura trawy i bedzie lepszy efekt....

Pozdrawiam i powodzenia w dalszej pracy, czekam na dalsze rendery.

Napisano

Wa偶na rzecz kompozycyjnie- umie艣膰 g艂贸wne elementy grafiki w wa偶nych miejscach a nie spychaj ich na boki. W tej chwili przez obni偶enie 艂awki kompozycja \"spada\" w d贸艂. Trawa ma jeden, bardzo wyr贸wnany ton, na dodatek ko艅czy si臋 chyba zbyt r贸wno przy 偶wirze bez 偶adnego uzasadnienia- je艣li to zmienisz b臋dzie du偶o lepiej.

Fajna jest ta k臋pka przy lampie- tego rodzaju detale bardzo du偶o daj膮.

Napisano

Tymi krzaczolcami m贸艂by艣 zas艂oni膰 trawe, a ty umie艣ci艂臋艣 je tak jak by艣 si臋 ich wstydzi艂 i chcia艂 pokaza膰 zpapran膮 traw臋.

Napisano

Zadbaj te偶 o to aby textura trawy i chodnika sie nie powtarza艂a.

Jeszcze duuuuu偶o pracy przed tob膮 je偶eli chcesz to uko艅czy膰.

3msie

Napisano

Jest spoko ale to wcale nie wyglada nawet na park to raz, po 2 to m贸glbys zrobic , cos bardziej mocniejszego bo tu jest tlyko kilka element贸w a scena nawet nie wyglada w polowie realnie, a wlasnie przeciesz oto chodzi no nie ?

Po kt贸rej tam to zrobil bym to tak :

Scena parku :D

Kilka uliczecz ze zwirkiem i kilka laweczek , pare lamp , krzaki i kwiaty i troche drzew , no i noc .... hmmm i nie tak z g贸ry widok bardziej z ludzkiego oka ... Jezleiw iesz oco mi chodzi :D :D

Powodzenia :D

Napisano
  • Autor

Jak widac doszedl kosz, lawka i smieci w koszu jeden krzak i trawa i zwir troche sie zmienily i wykadrowalemcalosc. Mam nadzieje ze teraz jest wg was lepiej bo wg mnie jest lepiej. Ale mi juz sie wtedy nawet podobalo. W lewym g贸rnym rogu chce dodac jakis napis w styu: \"... a wieczorem na space do parku\" czy cos takiego. Bo taki jest pierwotny pomysl.

Dzieki za wszystkie rady i slowa krytyki.

Czekam na wiecej.

Napisano
  • Autor

Jak widac doszedl kosz, lawka i smieci w koszu jeden krzak i trawa i zwir troche sie zmienily i wykadrowalemcalosc. Mam nadzieje ze teraz jest wg was lepiej bo wg mnie jest lepiej. Ale mi juz sie wtedy nawet podobalo. W lewym g贸rnym rogu chce dodac jakis napis w styu: \"... a wieczorem na space do parku\" czy cos takiego. Bo taki jest pierwotny pomysl.

Dzieki za wszystkie rady i slowa krytyki.

Czekam na wiecej.

Napisano

Druga 艂awka przez to 偶e jest uci臋ta chrzani kompozycje- kamera nadal raczej nudna... no i 艣wiat艂o troch臋 dziwne- je艣li to noc to cienie powinny by膰 ciemniejsze- w艂a艣ciwie czarne- i du偶o wi臋kszy kontrast, a je艣li dzie艅 to bardziej niebieskawe i niezale偶ne od latarni. Bardzo fajny pomys艂 z koszem. Oby tak dalej- rozwijasz si臋 i o to chodzi.

Napisano
  • Autor

Wywalilem 艂awke, posadzilem krzaczek. scena jest troche ciemniejsza i cienie sa czarniejsze.

Jesli chodzi o GI to moje do艣wiadczenie z tym jest zadne i nie wiem jak sie tym poslugiwac bede wdzieczny za jakiegos linka do stronki, z ktorej dowiem sie czegos na ten temat.

CO do kamery to faktycznie pewnie jest nudna, ale mi od prawie ci膮g艂ego patrzenia na t膮 scene juz nic nie przeszkadza.

Dzieki za wszystkie rady. A to obrazek po zmianach:

Napisano

No, coraz lepiej, jaki艣 klimat zaczyna 艂apa膰.

A co do GI to zale偶y jakiego rendera chcesz u偶y膰 ??

Je艣li chcesz doda膰 odpowied藕, zaloguj si臋 lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj wi臋cej Polityka prywatno艣ci