Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, próbuje zwizualizować pewną konstrukcję mechaniczną. Jednym z elementów tej konstrukcji jest profil zamknięty o przekroju kwadraru. Problem w tym ze posiada on zaokrąglone rogi (przekrój profila to kwadrat z zaokrąglonymi rogami). Jeśli zrobie shape'a jako kwadrat i go wyciagne (extrude) to wyglada nienaturalnie (zwlaszcza z tekstura symulujaca stal nierdzewną).

W związku z tym mam pytanie jak mozna nieco "zmiękczyć" krawędzie bryły równomiernie na całej długości wyciągniętego shape'a. (pomijam pomysł z zaokrągleniem rogów samego shape'a).

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Wymodeluj obiekt o przekroju kwadratowym z ostrymi krawędziami, zaznacz krawędzie w rogach, użj polecenia chamfer z odpowiednią wartością, nałóż modyfikator MeshSmooth, zwiększ teration do ok. 1 -2 (więcej nie dawaj, 2 to max).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności