Napisano 9 Sierpień 200618 l Witam, próbuje zwizualizować pewną konstrukcję mechaniczną. Jednym z elementów tej konstrukcji jest profil zamknięty o przekroju kwadraru. Problem w tym ze posiada on zaokrąglone rogi (przekrój profila to kwadrat z zaokrąglonymi rogami). Jeśli zrobie shape'a jako kwadrat i go wyciagne (extrude) to wyglada nienaturalnie (zwlaszcza z tekstura symulujaca stal nierdzewną). W związku z tym mam pytanie jak mozna nieco "zmiękczyć" krawędzie bryły równomiernie na całej długości wyciągniętego shape'a. (pomijam pomysł z zaokrągleniem rogów samego shape'a). Pozdrawiam
Napisano 9 Sierpień 200618 l Wymodeluj obiekt o przekroju kwadratowym z ostrymi krawędziami, zaznacz krawędzie w rogach, użj polecenia chamfer z odpowiednią wartością, nałóż modyfikator MeshSmooth, zwiększ teration do ok. 1 -2 (więcej nie dawaj, 2 to max).
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto