Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, próbuje zwizualizować pewną konstrukcję mechaniczną. Jednym z elementów tej konstrukcji jest profil zamknięty o przekroju kwadraru. Problem w tym ze posiada on zaokrąglone rogi (przekrój profila to kwadrat z zaokrąglonymi rogami). Jeśli zrobie shape'a jako kwadrat i go wyciagne (extrude) to wyglada nienaturalnie (zwlaszcza z tekstura symulujaca stal nierdzewną).

W związku z tym mam pytanie jak mozna nieco "zmiękczyć" krawędzie bryły równomiernie na całej długości wyciągniętego shape'a. (pomijam pomysł z zaokrągleniem rogów samego shape'a).

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Wymodeluj obiekt o przekroju kwadratowym z ostrymi krawędziami, zaznacz krawędzie w rogach, użj polecenia chamfer z odpowiednią wartością, nałóż modyfikator MeshSmooth, zwiększ teration do ok. 1 -2 (więcej nie dawaj, 2 to max).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności