Napisano 10 Sierpień 200618 l hi :) zaczalem przygode z mapowaniem :D moj problem jest nastepujacy: zmiany w unwrapie nie wplywaja na viewport. mapowanie widze takie jakie bylo od poczatku wrzucenia unwrapa na obiekt. elementy w edicie sobie poustawialem, ale viewport sie nie updatuje. na renderze jest dobrze! co ja poczne!!?? ---------------- jeszcze jedno. mozna recznie wzdloz edgow ustawiac seamsy? (te zielone kreski) :D
Napisano 10 Sierpień 200618 l co do pierwszego to niewiem czemu ci się nie updatuje a co do drugiego tak można ręcznie wzdłuż degów zrobić Seamy robisz tak zaznaczasz edge na poziomie unwrmap i potem na modelu zaznaczasz te Edge które tam chcesz jak już masz zaznaczone to klikasz Edge Sel To Pelt Seams te zaznaczone Edge stanął sie niebieskie potem przechdzisz na poziom Face zaznaczasz cały obiekt klikasz Pelt a następnie na samym dole Edit Pelt Map tak to robie ja jak ktoś zna lepszy sposób niech opisze:) edit: Master gdzie w unwrapie jest ten break
Napisano 10 Sierpień 200618 l Autor dzieki za seamsy, moze zrozumie :D zeby zobaczyc w viewporcie musze wylaczyc i wlaczyc wyswietlanie unwrapa :)
Napisano 10 Sierpień 200618 l Autor przekopalem tuty na max3d, niestety nie znalazlem nic pomocnego :D moze jakies male wskazowki jak sie zabrac za mapowanie czegos takiego jak to cos co ponizej? z gory dzieki :*
Napisano 10 Sierpień 200618 l zrób splajna o tym samym kształcie włącz mu renderowalność i generate mapping coordinates. :*
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto