polka dot Napisano 10 Sierpień 2006 Napisano 10 Sierpień 2006 hi :) zaczalem przygode z mapowaniem :D moj problem jest nastepujacy: zmiany w unwrapie nie wplywaja na viewport. mapowanie widze takie jakie bylo od poczatku wrzucenia unwrapa na obiekt. elementy w edicie sobie poustawialem, ale viewport sie nie updatuje. na renderze jest dobrze! co ja poczne!!?? ---------------- jeszcze jedno. mozna recznie wzdloz edgow ustawiac seamsy? (te zielone kreski) :D
Master Kiełbaster Napisano 10 Sierpień 2006 Napisano 10 Sierpień 2006 Zaznaczasz edga i break. Z viewportem nie wiem co począć...
mrkrzysiek Napisano 10 Sierpień 2006 Napisano 10 Sierpień 2006 co do pierwszego to niewiem czemu ci się nie updatuje a co do drugiego tak można ręcznie wzdłuż degów zrobić Seamy robisz tak zaznaczasz edge na poziomie unwrmap i potem na modelu zaznaczasz te Edge które tam chcesz jak już masz zaznaczone to klikasz Edge Sel To Pelt Seams te zaznaczone Edge stanął sie niebieskie potem przechdzisz na poziom Face zaznaczasz cały obiekt klikasz Pelt a następnie na samym dole Edit Pelt Map tak to robie ja jak ktoś zna lepszy sposób niech opisze:) edit: Master gdzie w unwrapie jest ten break
polka dot Napisano 10 Sierpień 2006 Autor Napisano 10 Sierpień 2006 dzieki za seamsy, moze zrozumie :D zeby zobaczyc w viewporcie musze wylaczyc i wlaczyc wyswietlanie unwrapa :)
polka dot Napisano 10 Sierpień 2006 Autor Napisano 10 Sierpień 2006 przekopalem tuty na max3d, niestety nie znalazlem nic pomocnego :D moze jakies male wskazowki jak sie zabrac za mapowanie czegos takiego jak to cos co ponizej? z gory dzieki :*
Master Kiełbaster Napisano 10 Sierpień 2006 Napisano 10 Sierpień 2006 zrób splajna o tym samym kształcie włącz mu renderowalność i generate mapping coordinates. :* 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się