Napisano 11 Sierpień 200618 l Witam. Mały problemik. Co i gdzie mam podpiąć w dgs_mat by część przeźroczysta była niewidoczna a cień rzucałby liść a nie plane acha sofcik to Maya
Napisano 11 Sierpień 200618 l Mapkę wrzuca się generalnie do slotu transparency. Nie pamiętam jak było z shaderami DGS. W ShadingGroups, pod zakłądką mental ray, poszukaj takiego slotu, ewentualnie w samym nodze DGS. Teraz nie mam przy sobie Maya, więc nie mogę sprawdzić.
Napisano 11 Sierpień 200618 l Autor No wlaśnie mam mape w slocie transparency. Chodzi oto by obszar przeżroczysty był niewidoczny tak jak w maxowym opacity
Napisano 11 Sierpień 200618 l w maxowym opacity nie zawsze efekt był dobry. Zależało wszystko od tego czym było oświetlone (a zasadniczo jaki był cień ustawiony) W shadowmap efekt był taki sam jak pokazałeś. Jak się ustawiło raytrace było dobrze tylko cień był wtedy ostry.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto