Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Mały problemik.

Co i gdzie mam podpiąć w dgs_mat by część przeźroczysta była niewidoczna a cień rzucałby liść a nie plane acha sofcik to Maya

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Mapkę wrzuca się generalnie do slotu transparency. Nie pamiętam jak było z shaderami DGS. W ShadingGroups, pod zakłądką mental ray, poszukaj takiego slotu, ewentualnie w samym nodze DGS. Teraz nie mam przy sobie Maya, więc nie mogę sprawdzić.

Napisano
  • Autor

No wlaśnie mam mape w slocie transparency. Chodzi oto by obszar przeżroczysty był niewidoczny tak jak w maxowym opacity

Napisano

w maxowym opacity nie zawsze efekt był dobry. Zależało wszystko od tego czym było oświetlone (a zasadniczo jaki był cień ustawiony) W shadowmap efekt był taki sam jak pokazałeś. Jak się ustawiło raytrace było dobrze tylko cień był wtedy ostry.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności