Kania Napisano 11 Sierpień 2006 Napisano 11 Sierpień 2006 Witam. Mały problemik. Co i gdzie mam podpiąć w dgs_mat by część przeźroczysta była niewidoczna a cień rzucałby liść a nie plane acha sofcik to Maya
piotrek Napisano 11 Sierpień 2006 Napisano 11 Sierpień 2006 Mapkę wrzuca się generalnie do slotu transparency. Nie pamiętam jak było z shaderami DGS. W ShadingGroups, pod zakłądką mental ray, poszukaj takiego slotu, ewentualnie w samym nodze DGS. Teraz nie mam przy sobie Maya, więc nie mogę sprawdzić.
Kania Napisano 11 Sierpień 2006 Autor Napisano 11 Sierpień 2006 No wlaśnie mam mape w slocie transparency. Chodzi oto by obszar przeżroczysty był niewidoczny tak jak w maxowym opacity
Bacry Napisano 11 Sierpień 2006 Napisano 11 Sierpień 2006 w maxowym opacity nie zawsze efekt był dobry. Zależało wszystko od tego czym było oświetlone (a zasadniczo jaki był cień ustawiony) W shadowmap efekt był taki sam jak pokazałeś. Jak się ustawiło raytrace było dobrze tylko cień był wtedy ostry.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się