odnetniN Napisano 17 Sierpień 2006 Napisano 17 Sierpień 2006 Witam robie postac ktora biegnie, animuje ja recznie czyli kazdy krok sam animuje i teraz mam takie pytanie czy moge skopiowac te klatki animacji zeby poprostu bylo latwiej ,albo czy da sie zeby te animacje ktora trwa w tej chwili 60klatek zeby trwala 200klatek ,czyli skopiowac te ruchy ktore zrobilem i przeniesc dalej?/
asblaze Napisano 17 Sierpień 2006 Napisano 17 Sierpień 2006 Max .... kopiujesz klucze i ponownie określasz pozycje w klatce poczatkowej i końcowej ruchu. Maya.... kopiujesz klucze z offsetem ;) jeśli ma biec cały czas to użyj "OUT of range" w obu systemach :) Pozdrawiam
odnetniN Napisano 17 Sierpień 2006 Autor Napisano 17 Sierpień 2006 jak mam skopiowac klucze? nieda sie zaznaczyc ich i kliknac prawym lub ctrl+c :/
sanki Napisano 17 Sierpień 2006 Napisano 17 Sierpień 2006 zaznaczasz i przeciagasz na wybrane miejsce z przytrzymanym klawiszem shift
odnetniN Napisano 18 Sierpień 2006 Autor Napisano 18 Sierpień 2006 dzieki kopiowac klatki juz umiem tylko teraz jak mam zrobic zeby model po skopiowaniu wczesniejszych klatek nie kopiowal tez swojej pozycji wktorej byl chodzi mi o miejsce w ktorym byl ,ale ruch zeby zostal np ze widac jak biegnie ale stoi w miejscu ?mam nadzieje ze mnie rozumiecie bo niemam jak tego wytlumaczyc :/ :) :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się