suchy1220 Napisano 17 Sierpień 2006 Napisano 17 Sierpień 2006 Witam. Jestem początkujący i mój problem polega na tym że. Chce wymodelować samochód z tutoriala z laguną, wstawiam box i nie mogę nałożyć bitmapy ze zdjęciem auta. Nie wiem o co chodzi :/
mt Napisano 17 Sierpień 2006 Napisano 17 Sierpień 2006 Po pierwsze http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=3820 ze szczegolnym uwzglednieniem punktu 9 po 2 http://www.max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=49 po ostatnie http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=21725 edit: to tez sie przyda: http://img125.imageshack.us/img125/5746/88973666417f89414bb099wc.jpg pozdr
suchy1220 Napisano 17 Sierpień 2006 Autor Napisano 17 Sierpień 2006 aAha jeszcze jedno. Jak się robi takie widoki http://www.max3d.pl/tutoriale/kurs124/pic1.htm żeby był obrazek a nie siatka. I jak się robi odbicie lustrzane?
Master Kiełbaster Napisano 17 Sierpień 2006 Napisano 17 Sierpień 2006 http://www.max3d.pl/forum/showpost.php?p=422990&postcount=2 :* i F1
suchy1220 Napisano 17 Sierpień 2006 Autor Napisano 17 Sierpień 2006 Dzięki, ale mam jeszcze jeden problem. Zaznaczyłem kontury auta, przód i górę, a model wcale nie jest 3d. Wogle to nie jest model :/
Chalek Napisano 17 Sierpień 2006 Napisano 17 Sierpień 2006 f1, tutoriale, faq na forum, duzo nauki, pracy, cwiczen, nieudanych modeli, frustracji, potem znowu 1, tutoriale, faq na forum, duzo nauki, pracy, cwiczen i za jakis czas juz bedzie model 3d...
suchy1220 Napisano 18 Sierpień 2006 Autor Napisano 18 Sierpień 2006 Jeszcze mam pytanie. Jak zrobić więcej siatek, chodzi mi o to że chcę popracować nad tym aby jakiś wyglądało a mam za mało siatek narazie wygląda tak i czym się wycina np. nadkola
Master Kiełbaster Napisano 18 Sierpień 2006 Napisano 18 Sierpień 2006 Cut, quicklice, connect. :* nie walcz z prądem tylko zrób to: http://67.15.36.49/team/Tutorials/fiat500/fiat500.asp i świat będzie piękniejszy :*
suchy1220 Napisano 18 Sierpień 2006 Autor Napisano 18 Sierpień 2006 Ale czym się zaznacza żeby można było wyciąć w boxach nadkola, i jak się robi bardziej gęstą siatkę zeby nie cdeformować bryły bo jak normalnie w boxie zmieniam z 5 na 6 stegmentów to sie robi tak
hcpiter Napisano 18 Sierpień 2006 Napisano 18 Sierpień 2006 Ale sie z was ktos nalewa a wy tak sie dajecie :D Jeżeli sie myle to : 1. Moze sie na początku organiką zajmij bedzie łatwiej ;) 2.Chyba szybko sie zniechecisz do 3d 3.Sam szukaj odpowiedzi na pytania ktore zadajesz a nie o byle co sie pytasz na forum 4.Jezeli ci tak zalezy na tym samochodzie to pociwic Poly Modeling http://onnovanbraam.com/ 5.Ahh szkoda slow :)
Master Kiełbaster Napisano 18 Sierpień 2006 Napisano 18 Sierpień 2006 Edit poly operuje na numerkach vertexów i jak zmienisz ich ilość to się wszystko sypie :*. Ale czym się zaznacza żeby można było wyciąć w boxach nadkola, i jak się robi bardziej gęstą siatkę zeby nie cdeformować bryły Cut, quicklice, connect. :*
suchy1220 Napisano 19 Sierpień 2006 Autor Napisano 19 Sierpień 2006 A umiecie zrobić żeby bylo całe czarne tło tak jak tu
Hindus Napisano 19 Sierpień 2006 Napisano 19 Sierpień 2006 Leru jak mogłes zapomnieć :) Suchy popraw temat bo poleci do kosza http://www.max3d.pl/forum/editpost.php?do=editpost&p=422981
suchy1220 Napisano 19 Sierpień 2006 Autor Napisano 19 Sierpień 2006 to powiecie mi jak się robi gęstszą siatke np Tu ma taką a tu jusz inną
Gość WolviS Napisano 21 Sierpień 2006 Napisano 21 Sierpień 2006 A Ja mam do was takie pytanie : Czy jak robicie światła do samochodu to szybe robicie jako inny object??. Czy jakos inaczej (jezeli znacie jakis inny dobry sposob to mi go opiszcie) Z góry dzięki.
Master Kiełbaster Napisano 21 Sierpień 2006 Napisano 21 Sierpień 2006 Możesz jako oddzielny obiekt, lub za pomocą multi material... Odzidzielny obiekt jest lepszy bo możesz dać rzadszą siatkę, dzięki czemu odbicia będą proste.
Rekomendowane odpowiedzi